Νίκος και πάλι Νίκος

328 41 92
                                    

Νίκος pov (άποψη Νίκου )

   Αχ .. Τι ωραία είναι η ζωή , ειδικά όταν είσαι ο Νίκος Ελευθερίου . Ξέρετε τι είναι να πηγαίνεις στον καθρέφτη και να μην φοβάσαι τι θα αντικρίσεις ; Να ξέρεις πως θα δεις ένα ωραίο πρόσωπο , χωρίς να μετράς ατέλειωτες ατέλειες ; Αυτό σκέφτομαι όταν με βλέπω ξαφνικά στον καθρέφτη του δωματίου .

   Είμαι έτοιμος να τρολάρω τις αγαπημένες μου θαυμάστριες στο twitter . Έχω καιρό να ανεβάσω και θα τους έχω λείψει . Μην μου πάθουν και κανένα στερητικό σύνδρομο και είμαι ηθικός αυτουργός . Εκεί που ανέβαζα κάθε μέρα , έχω τρεις μέρες να δώσω σημείας ζωής στα social media . Θα αρχίσουν να διαδίδουν πως είμαι άρρωστος από την ανησυχία τους , αν συνεχίσω έτσι .

   Εκεί που πάω να ανεβάσω να δουν την φανταστικοτέλεια φωτογραφία που έβγαλα στο νησί , ακούω το κουδούνι . Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και φτιάχνω λίγο το μαλλί . Οκ . Τώρα μάλιστα , μπορώ να ανοίξω. Προς έκπληξη μου είναι η Άννα , η γυναίκα του Οδυσσέα . Είναι διστακτική . Καλά θα περάσουμε και πάλι . Θα γελάσουμε .

  - Έλα μέσα . Δεν δαγκώνω τώρα , παρά μόνο μετά τα μεσάνυχτα. Τι έγινε ; Σε τι οφείλω την επίσκεψη ;

   Χαμογελάει αλλά είναι φανερά αγχωμένη . Βρε την μικρή Αννούλα . Ευτυχώς υπακούει και μπαίνει μέσα . Εγώ παίρνω μια σακουλα ποπ κορν για να ευχαριστηθώ πιο καλά το σόου με την φοβισμένη Αννούλα . Για να δούμε τι θέλει μέσα στην νύχτα . Αρχίζει το ενδιαφέρον τώρα . Αργεί να πει τι ακριβώς θέλει .

   - Νίκο , ξέρω πως θα απορείς τι κάνω εδώ πέρα τέτοια ώρα ..

    Δεν αρχίσαμε καλά . Νομίζω θα με σκάσει για να μου πει . Κάθεται με κοιτάζει σκεφτική , χωρίς να πει κάτι περισσότερο . Είναι σαν να είναι παρουσιάστρια σε ριάλτι και ετοιμάζεται να πει τον νικητή . Κάνει όσο πιο αργά γίνεται για να αυξάνεται η αγωνία . Δεν είναι εκνευριστικό ;

   - Έλα, μην το ξαναπείς αυτό . Μα τι πιο φυσιολογικό να επισκέφτεσαι έναν άνθρωπο που είδες πριν λίγο , στις έντεκα το βράδυ ; Λοιπόν , θα πεις επιτέλους τι έγινε ή να δώσω διαφημιστικό διάλειμμα να πάρεις τον χρόνο σου ;

   - Νίκο , η Ναταλία θέλει να φύγει από το νησί . Δεν ήθελα να στο πω εγω , όμως πρέπει να βοηθήσεις . Μπορεί να λέει έτσι, αλλά δεν νομίζω πως αυτό ζητάει κατά βάθος . Για να ήρθε μέχρι εδώ είχε όνειρα . Δεν γίνεται να τα παρατήσει έτσι .

   Μα είναι δυνατόν ; Τι πρόβλημα υπάρχει ; Γιατί να θέλει να φύγει ; Αχ αυτή η κοπέλα ! Δεν μας τα λέει καλά !! Καθόλου καλά . Αναπολώ εμένα στην αρχή της καριέρας μου , να δω τι μπορεί να έπαθε . Εγώ το μόνο πρόβλημα που είχα στην αρχή , ήταν να το σκάω από το ορφανοτροφείο για τα μαθήματα υποκριτικής .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now