Η συζήτηση

213 37 39
                                    

Ο Νίκος μιλάει με το παιδάκι . Εγω πάλι δεν ξέρω πως να διαχειριστώ το όλο θέμα με το βίντεο . Μέχρι που σκέφτομαι να μην πάω μαζί του στο εξωτερικό , αν δεν βεβαιωθώ πως είμαι κάτι σημαντικό για εκείνον . Πηγαίνουμε σπίτι χωρίς να μιλάω . Σε λίγο το αυτοκίνητο σταματάει .

Παράλληλα ρώτησα ποιος είναι στο μήνυμα . Η απάντηση ; Δεν είμαι πάντως , έγραφε , κοριτσάκι εγω που πιστεύω θα κερδίσω τον Νίκο . Υπονοεί πως είμαι πολύ μικρή , για να κρατήσω τον Νίκο κοντά μου ; Μήπως όντως δεν είμαι αρκετή ; Εννοώ είμαι πιο μικρή από εκείνον και σχετικά αθώα . Δεν έχω και τις πολλές εμπειρίες σε άντρες . Βέβαια , μέχρι τώρα πιστεύα πως τα κατάφερνα καλά και δεν είχε σημασία .

- Ναταλία , τι έγινε ; Ήπιες το αμίλητο νερό επειδή δεν μπόρεσες κανονικό ; Κάτι πρέπει να κάνεις με τους πολλούς πνιγμούς σου . Συμπτωματικά ωστόσο , γίνονται όταν ανοίγω το στόμα μου .

- Νίκο , θέλω να μιλήσουμε . Θα βάλω κάτι απλό και θα έρθω να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση .

Σηκώνει το βλέμμα του και με κοιτάει αινιγματικά .

- Η ειδικότητα μου οι σοβαρές κουβέντες και υψηλού επιπέδου . Σήμερα φαίνεται το έχει το σοι σας να κουβεντιάζει με εμένα . Πρώτα ο πατέρας σου και μετά εσυ .

Πηγαίνω στο δωμάτιο μου για να αλλάξω . Ο πατέρας μου σήμερα θα κοιμηθεί αλλού , για επαγγελματικές υποχρεώσεις είπε . Λογικά θα είμαστε μόνοι μας και θα έχουμε όλη την νύχτα μπροστά μας.

Η αλήθεια είναι λέω να βάλω κάτι προκλητικό . Να τον κάνω πιο εύκολα να μιλήσει . Οφείλω να δω πως βλέπει την σχέση μας . Ήδη την είχα πατήσει την πρώτη μας φορά που με παράτησε το επόμενο πρωί . Δεν είναι απίθανο να φίλησε άλλη . Επίσης δεν θέλω να θεωρούμαι " κοριτσάκι " . Θόλωνω στη σκέψη πως ίσως τον παρασύρουν άλλες . Ετοιμάστηκα και πήγα πλέον δίπλα του . Με κοιτάζει και σφυρίζει .

- Όπα . Είπες σοβαρή συζήτηση και δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Βλέπω , θα είναι ανώτατου επιπέδου και ποιοτική η " κουβέντα " μας .

Χαμογελάω . Τουλάχιστον με προσέχει ως γυναίκα . Αυτό δεν θα έχει καμία σημασία όμως , αν κάνει τέτοια και με άλλες .

- Μη φας , έχουμε γλαρόσουπα . Πρώτα θα πούμε δυο λογάκια και μετά οτιδήποτε άλλο .

- Αλήθεια ; Τότε γιατί έβαλες το νυχτικό , που είναι σαν να φωνάζει " Νίκο , πάμε στο κρεβάτι γρήγορα." ; Προκαλεί και είναι αντίθετο με το συμβούλιο που θες να κάνουμε . Να έβαζες τότε τη πιτζάμα με τον τουίτι .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now