Οι αποκαλύψεις και το σοκ

238 38 35
                                    

Με κοιτάζει λίγο ταραγμένος στην αρχή . Για μια στιγμή πιστεύω πως φοβάται . Αναστενάζει .

- Ναταλία, πάμε να μιλήσουμε κάπου οι δυο μας .

Με πηγαίνει στο γραφείο του . Θυμάμαι πως εδώ έγινε η πρώτη συνάντηση με τον Νίκο . Αισθάνομαι ένα κόμπο στον λαιμό από όλες τις αναμνήσεις . Τότε είχα νευριάσει τελείως μαζί του . Βλέπω τον Στέφανο να κλείνει την πόρτα . Με πιάνει αμηχανία με όλη αυτή τη κατάσταση .

- Στέφανε , με ποιο δικαίωμα έστειλες με το κινητό μου πρόστυχα μηνύματα στον Παύλο ; Μου λες ; Δεν περίμενα να φτάσεις μέχρι εκεί .

Έχει ένα περίεγο , ύπουλο χαμόγελο στον πρόσωπο του . Θα ήθελα να φύγω εδώ και τώρα . Το μόνο που με κρατάει είναι η ελπίδα να μάθω την αλήθεια .

- Δεν ήξερες τίποτα για μένα , ώστε να βγάλεις συμπεράσματα . Επειδή είμαι ικανός για πολλά περισσότερα , όσα πούμε , θα μείνουν μεταξύ μας .

Αισθάνομαι αδυναμία ακόμα και μένω να τον κοιτάζω άναυδη . Τι θέλει επιτέλους από μένα . Θυμάμαι στην αρχή ήταν ευγενικός και καλός μαζί μου . Πλεόν δεν είμαι σίγουρη πως θέλω να ακούσω . Γυρίζει το κλειδί με αποτέλεσμα να κλειδώσει την πόρτα . Νιώθω ταχυκαρδία . Σίγουρα θα έχω γίνει άσπρη από τον φόβο μου . Ευτυχώς ακούγεται από έξω ο Νίκος .

- Τι κάνετε εδώ πέρα ; Πρέπει να αρχίσουμε το γύρισμα . Άνοιξε ΤΩΡΑ .

Ο Στέφανος είναι φανερά νευριασμένος .

- Μην τολμήσεις να πεις τίποτα , για τα μηνύματα και όσα πούμε . Τότε εγώ ο ίδιος θα το κανονίσω . Θα κινδυνεύσει η ζωή σας , ο πολύτιμος Ελευθερίου .

Λέει τις τελευταίες λέξεις σαν να τις φτύνει , ξεκάθαρα με ειρωνεία . Εγώ από τον πανικό μου , δεν ξέρω πως να αντιδράσω . Το μόνο που θέλω , να προστατεύσω τον Νίκο .

- Μην αγγίξεις τον Νίκο , σε έφαγα .

- Καλά χαλάστρα , τι έγινε ; Αν δεν ανοίξεις , θα σπάσω την πόρτα ρε χαμένε . Τρια... Δυο ...

Ο Στέφανος αγανακτεί με την επιμονή του . Ήδη χτυπάει δυνατά την πόρτα . Χωρίς να έχει επιλογή , ξεκλειδώνει την πόρτα .

- Αυτό σου έλειπε , παλιό μάγκα της δεκάρας . Έτσι και δεν άνοιγες , θα γινόταν μεγάλος χαμός .

Πηγαίνουμε μετά να συνεχίσουμε το γύρισμα . Θα είναι μόνο ο κάμεραμαν , καθώς θα είναι ερωτική η σκηνή . Η αλήθεια είναι , έχω μεγάλη απορία για τον λόγο ύπαρξης της . Θα είναι πολύ δύσκολο τσακωμένοι , να φιλιόμαστε σαν να μην τρέχει τίποτα . Άσε που ακόμα δεν έχω συνέλθει με όσα έχουν γίνει . Όταν απομακρυνόμαστε από την χαλάστρα , ρωτάω τον Νίκο .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now