Απόδραση

261 38 34
                                    

   - Νίκο , δεν ξέρω . Η γυναίκα που με απείλησε , μου είπε θα κινδυνεύσεις εσυ αν δεν την ακούσω . Δεν θα αντέξω να πάθεις κάτι εξαιτίας μου .

   - Ναι , αλλά όσο είμαστε εδώ είναι χειρότερα . Ακούς άνθρωπο και φωνάζεις από τρόμο . Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση .

    Έχει δίκιο μάλλον . Έχω περάσει πολλά τις τελευταίες μέρες . Χρειάζεται να ηρεμήσω . Με πλησιάζει κι άλλο με σκοπό να με φιλήσει . Στην αρχή απομακρύνομαι ασυναίσθητα . Είμαι ακόμα επηρεασμένη από την συμπεριφορά του Ανδρέα που με φίλησε με το ζόρι .

     Όταν βλέπω το πρόσωπο του ηρεμώ . Με παρασύρει το βλέμμα του και τελικά τον φιλάω εγω . Στην αρχή ανταποκρίνεται τρυφερά και αργά , κάνοντας με να θέλω περισσότερο .  Δεν έχει καμία σχέση με τον πόνο που μου προκάλεσε πριν ο Ανδρέας . Στην συνέχεια με φιλάει με περισσότερη ένταση . Δαγκώνει ελαφρά το κάτω χείλη μου ενώ μου ξεφεύγει ένα βογκητό ευχαρίστησης . Τυλίγει τα χέρια του στη μέση μου . Το σώμα μου επηρεάζεται πολύ με όλα αυτά . Νιώθω να μουδιάζω ενώ παραδίνομαι αποκλειστικά σε εκείνον . Αφήνω όλα τα προβλήματα και επικεντρώνομαι στις αισθήσεις μου . Στο στομάχι μου επικρατεί μια περίεργη αίσθηση .

     Σταματάει κάποια στιγμή ενώ η απομάκρυνση του μου προκαλεί πόνο . Με την διακοπή αυτή βρίσκω αφορμή να επαναφέρω την αναπνοή μου στα φυσιολογικά επίπεδα . Η αλήθεια είναι πρώτη φορά φιληθήκαμε έτσι . Τόσο καιρό προσπαθούσαμε να συγκρατιόμαστε καθώς είχαμε γυρίσματα ή πρόβες και το βασικότερο ήμουν με τον Ανδρέα . Ή ίσως μου φάνηκε έτσι . Κάθε φορά γίνεται και πιο έντονο αυτό που νιώθω για εκείνον . Μου λέει χαμηλόφωνα μετά από την παύση .

    - Σου έχω δώσει την εντύπωση πως δεν σκέφτομαι ή δεν νοιάζομαι τον εαυτό μου και ανησυχείς για μένα ; Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι για τίποτα .  Ούτε για σένα όσο είμαι δίπλα σου . Ξέρω πολύ καλά πως να προστατεύω τον εαυτό μου όπως και εσένα . Από τεσσάρων χρόνων εγω είμαι υπεύθυνος για μένα .

   Εντάξει εδώ έχει απόλυτο δίκιο .

    - Δεν γίνεται  να ξεχάσω όμως  ,  το γεγονός πως με αυτόν τον τρόπο θα κινδυνεύσει η ζωή σου . Ακόμα και τίποτα να μην ένιωθα για σένα , δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο . Πόσο μάλλον τώρα .  Τρελαίνομαι στη σκέψη .

     - Εντάξει , θα βάλω σωματοφύλακες να είναι κοντά να μας προσέχουν . Θα είσαι οκ με αυτό ; Το θέμα είναι να μην έχουν το πάνω χέρι τα άτομα που τολμάνε και απειλούν . Όσο γνωρίζουν κάθε κίνηση μας , βρίσκονται ένα βήμα μπροστά . Ο Οδυσσέας έχει ένα σκάφος και μου είπε αν θέλω να το χρησιμοποιήσω . Πάμε να πάρουμε τα κλειδιά να φύγουμε όσο είναι σκοτάδι . Έτσι θα είναι πιο δύσκολο να μας δουν .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now