θυμωμένος Νίκος

237 36 27
                                    

        Θα ήθελα να σας πω πως αυτά τα δυο κεφάλαια θα είναι το τέλος του πρώτου μέρος της ιστορίας . Θα είναι σαν να λέμε και ένα εναλλακτικό τέλος της ιστορίας . Βέβαια θα συνεχίσει κανονικά αλλά πλέον με  διαφορετικές καταστάσεις και καινούρια πρόσωπα . Λοιπόν ξεκινάω το κεφάλαιο . Αν καθυστερήσω κι άλλο , θα με απολύσει ο Νίκος !

    Νίκος pov (  Είπα να γράψω ο ίδιος  μέχρι να πιαστεί το απαλό χεράκι μου . Η συγγραφέας παρατάει τον θεό για να πηγαίνει θάλασσα . Σαν να λέμε αφήνει τον γάμο να πάει για πουρνάρια . Ντροπή της .τσςς )

      Τα όμορφα μικρά αυτάκια μου μάλλον δεν ακούνε καλά σήμερα . Φαίνεται μόνο η γαλλική μυτούλα μου συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά από τις αισθήσεις μου  . Αυτή που αποκαλείται μάνα μου , είπε πως η Ναταλία έπεσε στον αδελφό μου ;

     Πόσα κεφάλαια έχω μείνει πίσω ; Αρχικά από που κι ως που εμφανίστηκε αδελφός ; Ένας τέλειος ομορφάντρας στην οικογένεια φτάνει και περισσεύει ! Δεν δέχομαι υποκατάστατα  . Είμαι 22 χρόνων , μεγάλος για να "αποκτήσω" αδελφάκι .

     - " Μάνα " της δεκάρας τι εννοείς  ;  Τι θες να πεις ; Δεν έχω όρεξη να σε βλέπω , για αυτό τελείωνε γρήγορα . Έχω και μια διεθνή καριέρα όπως είπες μπροστά μου , δεν θα ασχολούμαι με σένα .

     - Ο Παύλος είναι γιος μου . Είχα κρυφή παράλληλη σχέση όσο ήμουν με τον πατέρα σου και έμεινα έγκυος . Κατάλαβε σε κάποια φάση πως το παιδί δεν είναι δικό του . Έτσι με έδιωξε από το σπίτι ο πατέρας σου . Η Ναταλία πάλι  φίλησε το αίμα σου .

       Μεγάλωσα σε ορφανοτροφείο επειδή γκαστρώθηκε με άλλον . Μας παράτησε επειδή θα είχε καινούριο παιδί και άντρα .  Μας χειρίστηκε σαν κινητά που τα ανανεώνεις και πετάς το παλιό . Τώρα έχει το θράσος να μιλάει από πάνω . Ελπίζω μετά από αυτό, να μην την ξαναδώ μπροστά μου .

      Επιπλέον η Ναταλία μου μίλησε για κάτι μηνύματα . Τώρα είναι ξεκάθαρο ποιος το έστησε αυτό . Ήθελε να με χωρίσει και έβαλε σε αυτό τον Παύλο . Είναι πολύ χειροτερη από ότι φανταζόμουν . Όλο αυτό είναι φρικιαστικό . Σε όλα έχω σταθεί τυχερός εκτός από το θέμα γονιών .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now