Η διασημότητα

230 40 84
                                    

- Τιιιι ; Δηλαδή θα κόβουν φλέβες οι γυναίκες από όλο τον πλανήτη για χάρη μου ; Σε κάθε γωνιά θα ποζάρει το όμορφο προσωπάκι μου ; Καλά μιλάμε , Leonardo και Tom τρέμετε . Έρχεται ο επόμενος αστέρας του χόλυγουντ που θα γράψει ιστορία .

Στριφογυρίζω τα μάτια μου . Πάει αυτό ήταν , ξέφυγε κι άλλο καλέ . Θα τρέχω και δεν θα προλαβαίνω να τον επαναφέρω στην πραγματικότητα .

- Νίκο , κατάλαβες τι σου είπα ; Δεν θα μπορώ να έρθω μαζί σου . Θα δίνω πανελλήνιες .

- Ε και ; Να τις κάνω πανισπανικές ή πανιταλικές για χάρη σου ; Σιγά , σε λίγες μέρες θα μπορείς να έρθεις . Εδώ θα γίνω βασιλιάς του παγκόσμιου θεάματος , θα κολλήσουμε σε λεπτομέρειες ; Καλά για όσκαρ δεν το συζητάω ! Συλλογή θα κάνω .

Πολυ ψύχραιμα το παίρνει το όλο θέμα . Ο πατέρας μου δεν θα δεχτεί τόσο εύκολα . Άσε που δεν θα πάω , αν δεν έχω δικά μου λεφτά . Πρέπει να έχω έσοδα και δεν εννοώ από τον Νίκο .

- Και νομίζεις , ο κύριος Θανάσης θα με αφήσει έτσι εύκολα να φύγω ;

Με κοιτάζει όλο απορία.

- Ποιος είναι πάλι αυτός ;

- Ο πατέρας μου Νίκο .

- Καλά εγω τον έλεγα κυρίο Γιάννη ή Γιώργο . Που να θυμάμαι Θανάσης . Λοιπόν , με τον μπαμπά σου θα τα κανονίσω εγω , μόλις τελειώσει το γύρισμα .

Αναστενάζω . Εμένα θα με ρωτήσει κανείς ; Μάλλον όχι! Γεμίζω ένα ποτήρι νερό από τη βρύση και προχωράω νευρικά . Δεν μιλάω στον Νίκο, θέλω να σκεφτώ . Χωρίς να το καταλάβω πως έγινε , το ρίχνω όλο πάνω στον Στέφανο . Ούτε είχα προλάβει να τον δω . Ο Νίκος γελάει .

- Έτσι για να μάθεις να είσαι μονίμως χαλάστρα και να φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν . Τώρα πήγαινε να σπείρεις στη γυναίκα σου και παράτα μας . Επίσης άλλη φορά να φοράς αδιάβροχο εδώ μέσα , εκτός κι αν σου άρεσε . Δεν κάνεις που δεν κάνεις μπάνιο στην παραλία , κάνε στο στούντιο . Δεν είναι κακή ιδέα .

Μένω να κοιτάζω άναυδη . Που να είχε μιλήσει κι όλας ο Στέφανος , τι θα άκουγε . Όλα αυτά για δικό μου λάθος . Ευτυχώς το γύρισμα συνεχίζει χωρίς άλλα απρόοπτα . Τελειώνουμε και πηγαίνουμε σπίτι μου . Ο πατέρας μου είναι εκεί . Για αυτόν ήρθαμε έτσι κι αλλιώς . Θέλει να του μιλήσει ο Νίκος . Καθόμαστε και του εξηγεί την κατάσταση .

- Περιμένε , δηλαδή θέλετε να πάτε εξωτερικό ;

- Ναι , κύριε .. τέτοιε, δεν θυμάμαι πως σας λένε. Α ναι , Θανάση .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now