Η μεγαλύτερη θαυμάστρια

256 39 37
                                    

   Παρατηρώ το μήνυμα καλά καλά . Δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει . Δεν βγάζω άκρη . Στέλνω απάντηση στον αριθμό αυτόν .

    Τι θες να πεις για το συμβόλαιο μου ; Ότι θες , γράψτο ξεκάθαρα .

   Πρέπει να πάω στον Νίκο . Μπορεί να τελείωσαν και να θέλουν να ξεκινήσει το γύρισμα . Ανοίγει ο καμεραμαν . Απογοητεύομαι λίγο όμως βλέπω γρήγορα τον Νίκο . Κάθεται αραχτός στον καναπέ και διαβάζει κάτι χαρτιά . Με κοιτάει και μου μιλάει .

   - Να τη . Που ξεπόρτιζες μικρή ;

   - Ε να , ε βγήκα λίγο εδώ έξω . Δεν πήγα πολύ μακρυά . Ααα για συγνώμη , εγω τώρα γιατί απολογούμαι ; Ή μάλλον γιατί ρωτάς ;

    Δεν θα τον έχω συνέχεια με θαυμάστριες και θα του δίνω εγω αναφορά . Να μας πει εκείνος με ποιές είναι μετά τα γυρίσματα και βλέπουμε . Αν απαντήσει ικανοποιητικά , τότε του λύνω τις απορίες του . Δεν μπορώ να τον μοιράζομαι . Ωχ , μαζέψτε με μην πετάξω καμία κοτσάνα σήμερα .

    Αρχίζει να γελάει . Ε όχι , δεν μπορείς καν να νευριάσεις με αυτόν τον άνθρωπο . Τα ξεχνάς όλα με το υπέροχο γέλιο του . Α , δεν είμαι καλά εγω .  Άκου εκεί υπέροχο . Μιλάω πιο πολύ εγω για τον Νίκο από ότι ο ίδιος ο Νίκος . Που φτάσαμε ....

    - Γιατί ρωτάω ; Για τον λόγο που κάθεσαι εσυ και απολογείσαι . Λοιπόν κούκλα , έλα σου έχω δουλειά . Θα διαλέξουμε τον ανταγωνιστή μου στην σειρά . Χαχα καλά δεν υπάρχει κάποιος που να με συναγωνίζεται στην πραγματικότητα , ας πούμε καλύτερα το υποκατάστατο μου .

   - Ε ,ναι . Έχεις δίκιο αλλά πρέπει να βρούμε και για τον δεύτερο ρόλο που θα μπει . Δεν γίνεται να κάνεις δυο χαρακτήρες εσυ .

     Τι λέω καλέ ; Έχω πυρετό ; Συμφωνώ και επαυξάνω με τα λεγόμενα του . Εγω που σε άλλη περίπτωση θα του πήγαινα κόντρα μόνο και μόνο για την σιγουριά του . Άσε που έτσι είναι σαν να παραδέχομαι πως είναι μοναδικός ακόμα και για μένα . Κοκκινίζω από ντροπή και χαμηλώνω το βλέμμα μου . Σας το είπα . Μαζέψτε μην πετάω ανοησίες .

    Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να ήξερα τι σκέφτεται εκείνος . Με μπερδεύει με όλα αυτά . Άσε που πιστεύω δείχνει αυτό που θέλει εκείνος να φανεί . Έχει τόσο ταλέντο στην υποκριτική που δεν καταλαβαίνεις αν βλέπεις τα πραγματικά του αισθήματα . Βέβαια μάλλον θα απογοητευόμουν . Θυμάμαι στα πρώτα γυρίσματα που μου είχε πει μην τον ερωτευτώ .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now