Το τροχαίο και οι αποκαλύψεις

240 37 51
                                    

    Δεν μπορώ να πιστέψω όλα όσα μου λέει ο Ανδρέας . Μου μοιάζουν ένα κακόγουστο αστείο . Είναι παρανοικά . Θέλησε να σκοτώσει άνθρωπο επειδή ζήλεψε . Ωστόσο , προτεραιότητα μου είναι  να ενημερώσω τον Νίκο , που δεν το σηκώνει . Νευριάζω ακομά πιο πολύ με τον Ανδρέα .

     - Ανδρέα , συνειδητοποιείς τι έκανες ; Θα έφτανες στο σημείο να αφαιρέσεις ζωή για να μην με χάσεις ; Γιατί ; Αν πάθαινε κάτι ο Νίκος , θεώρησες πως θα γυρίσω σε εσένα ; Αυτό μου λες για να καταλάβω ; Είσαι τρελός ! Αν πάθει γρατζουνιά ο Νίκος εξαιτίας σου , θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια  .

      Χωρίς να το καταλάβω , το χέρι μου πηγαίνει αυτόματα στο μάγουλο του ρίχνοντας ένα δυνατό χαστούκι . Μου έρχεται να ουρλιάξω . Λειτουργώ ανεξέλεκτα από το άγχος μου . Φοβάμαι πολύ για τον Νίκο . Γιατί δεν το σηκώνει ; Τον έχω καλέσει ήδη τρεις φορές . Ωστόσο , πρέπει να μάθω κι άλλα για τον Ανδρέα .

       - Ανδρέα, τι άλλο έχεις κάνει που πρέπει να ξέρω ;

       - Όταν ήρθαμε , πλησίασα άτομα που τον γνωρίζαν . Είχαμε ένα κοινό σκοπό , να μην είστε μαζί . Μια είναι η γυναίκα που πήγε φυλακή .

      - Δεν σε πιστεύω ! Δηλαδή αυτή που με απειλούσε και με κράταγε όμηρο . Δέχτηκες να παίξεις σε ένα τέτοιο παιχνίδι ... Πως με κοίταζες στα μάτια ; Είσαι άρρωστος πραγματικά . Είμαι πραγματικά χαρούμενη που σε χώρισα . Δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα έφτανες σε τέτοιο σημείο .

    Χτυπάει το κινητό μου και πετάγομαι όρθια . Είναι ο Νίκος . Ανακουφίζομαι για την ώρα . Θα την πληρώσει ο Ανδρέας τώρα . Δεν θέλω να φανταστώ την αντίδραση του Νίκου, όταν τα μάθει όλα αυτά .

      - Γεια σας . Είμαστε από το κέντρο υγείας . Δεν ξέραμε κανέναν να ενημερώσουμε και είδαμε τις κλήσεις σας . Ο γνωστός ηθοποιός είχε ένα ατύχημα . Ο κύριος Ελευθερίου δεν είναι ; Θα πρέπει να τον μεταφέρουμε με αεροπλάνο στην Αθήνα . Είναι σοβαρά τραυματισμένος .

    Τι ; Όχι αδύνατον . Σε παρακαλώ Θεέ μου να είναι μια κακόγουστη πλάκα ή τουλάχιστον να βλέπω έναν εφιάλτη . Να ξυπνήσω... Παγώνω , δεν ξέρω τι να κάνω . Θα τρελαθώ σήμερα , αυτό ήταν . Δάκρυα κυλάνε από τα μάτια μου ενώ δεν μπορώ να βγάλω λέξη . Έχω καθίσει στον καναπέ ανύμπορη . Με επαναφέρει η φωνή του πατέρα μου . Δεν κατάλαβα πότε ήρθε .

     - Ναταλία είσαι καλά ; Τι έγινε ; Σου έκανε κάτι ο Ανδρέας ; Ανδρέα μίλα εσυ τουλάχιστον .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now