Πυρετός

231 37 13
                                    

- Τι εννοείς Στέφανε οικονομικό ;

- Σου είπα , όχι άλλα σήμερα .

Δεν βγάζω άκρη . Δεν γίνεται να επιμείνω άλλο προς το παρόν . Τον έχω ρωτήσει ήδη πολλές φορές . Δεν έχω λάβει καμία απάντηση . Φεύγω και πηγαίνω σπίτι μου . Ο Νίκος είχε φύγει αρκετή ώρα πριν . Ελπίζω μόνο μην κάνει καμία ανοησία με άλλη .

Ωστόσο τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα . Δεν μου αρέσει να του κρατάω μυστικά , ειδικά τέτοιου είδους . Βέβαια , δεν είναι καθόλου εύκολο να του το πω έτσι απλά . Θέλει την κατάλληλη στιγμή . Τι να του έλεγα τώρα ; Α ξέρεις έχεις έναν αδελφό και του στείλαν πονηρά μηνύματα από το κινητό μου ; Η μητέρα τους το κρύβει προφανώς για να πετύχει το δικό της .

Η αλήθεια είναι λυπάμαι τον Νίκο αλλά και τον Παύλο . Ο Παύλος είναι καλό και ευγενικό παιδί , όμως έμπλεξε με αυτήν την πανούργα γυναίκα . Αν μείνει μαζί της , δεν ξέρω πως θα καταλήξει .

Βάζω τα κλειδιά και ανοίγω το σπίτι . Αισθάνομαι ένα ρίγος από κρύο και ατονία σαν να είμαι άρρωστη . Βλέπω τον μπαμπά να κάθεται στον καναπέ .

- Κόρη μου , τι έχεις ;

- Δεν ξέρω , θα κάτσω να ξεκουραστώ λίγο . Ίσως είναι από την κούραση ή έχω πυρετό .

Αμέσως σηκώνεται και μου πιάνει το μέτωπο . Ανησυχεί . Είμαι ζεστή . Με βάζει να ξαπλώσω στον καναπέ ενώ πηγαινοέρχεται . Έχει άγχωθει και δεν έχει ιδέα πως να αντίδρασει .

- Καλά μπαμπά , ήρεμα . Σιγά το πράγμα .

Κάθομαι για αρκετή ώρα χωρίς να κάνω τίποτα . Κάποια στιγμή δεν αντέχω και παίρνω τηλέφωνο τον Νίκο . Τον χρειάζομαι δίπλα μου . Εν τω μεταξύ ο πατέρας μου έχει φέρει όλα τα είδη χάπια που μπορεί να σκεφτεί . Depon , apotel , panadol... Θέλει να δει πιο είναι το ιδανικό για τον πυρετό .Ευτυχώς απαντάει ο Ελευθερίου .

- Λυπάμαι , δεν μπορώ να μιλήσω . Κάλεσε τον αγαπημένο σου Παύλο . Εγώ είμαι με την Ελενάρα .

Το εκλαμβάνω ως αστείο και του μιλάω . Αν είναι αλήθεια , δεν ξέρω και εγω τι θα κάνω .

- Νίκο , μην κλείσεις . Είμαι άρρωστη .

- Για μένα και το αξίζω μάλιστα . Άντε καλέ . Αυτό το ξέρω μήνες πριν από σένα . Που είναι το παράξενο ; Θα σου περάσει όσο αξεπέραστος κι αν είμαι .

- Έχω πυρετό . Σε παρακαλώ , σε χρειάζομαι .

- Νομίζω πήρες λάθος άτομο . Εγώ είμαι θερμός άντρας . Γνωρίζω καλά μόνο πως να ανεβάζω την θερμοκρασία γυναικών . Εσύ θες να σου πέσει , όχι να πάθεις υπερθερμία .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now