Τα μηνύματα

231 38 34
                                    

Δεν το πιστεύω αυτό που ζω με την τρελή . Είναι δυνατόν να ζητάει κάτι τέτοιο ; Να πω στον Νίκο πως ήθελα να τον καταστρέψω , για αυτό παρίστανα την ερωτευμένη μαζί του ; Μαζί με αυτό , εννοείται θα ζητήσει να το κάνω πραγματικότητα . Να χαλάσω την καριέρα του που έχτισε με τόσο κόπο . Θα με βάλει στο τρελό κόλπο της .

- Ξέρεις Ναταλία , δεν έχεις άλλη επιλογή . Ήδη έστειλα μήνυμα στο Νίκο από το νούμερο σου , πως όλα ήταν ένα κόλπο εναντίον και για αυτό εξαφανίστηκες . Στον Ανδρέα είπα πως μετάνιωσες για τον χωρισμό σας . Βλέπεις αν θες να σε αφήσω , δεν θα πεις ότι εγώ έστειλα τα μηνύματα ούτε για την απαγωγή . Αλλιώς θα κινδυνεύσει ο καλός σου .

Παίζει με αναπτήρα επίτηδες ενώ κοντά υπάρχει οινόπνευμα . Αρχίζω να τα χάνω από το φόβο , αλλά οφείλω να διατηρήσω την ψυχραιμία μου . Με μια λάθος κίνηση με βλέπω να καίγομαι ζωντανή . Μανούλα μου , βοήθα με . Με πιάνει τρέμουλο .

- Εντάξει , δεν πρόκειται να πω τίποτα . Άφησε με απλά ελεύθερη .

- Πρόσεχε κακομοίρα μου . Αμέσως θα το μάθω αν ανοίξεις το στοματάκι σου .

Μου ανοίγει την πόρτα αφού μου δίνει την κάρτα sim και βγαίνω διστακτικά . Πρέπει να κάνω κάτι άμεσα να ξεμπερδέψω με αυτό το θέμα . Δεν γίνεται να ζω μια ζωή με τον φόβο της . Έχει πρόβλημα η γυναίκα. Βέβαια ήδη έκανε τα δικά της . Φοβάμαι πολυ την αντίδραση του Νίκου που θα πιστεύει πως τον πούλησα με τον χειρότερο τρόπο μετά το μήνυμα .

Απομακρύνομαι με τρόπο μακρυά και ψάχνω να βρω το σπίτι μου . Θα έτρεχα αμέσως στην αγκαλιά του Νίκου , όμως όπως είναι τα πράγματα καλύτερα να το καθυστερήσω . Μέχρι να βάλω στο κινητό την sim , φτάνω στο σπίτι . Ανοίγω την πόρτα και είναι μέσα ο Ανδρέας . Με το που μπαίνω με αγκαλιάζει .

- Αγάπη μου το ήξερα πως δεν γινόταν να με χωρίσεις έτσι εύκολα . Ήμουν στο καράβι έτοιμος να φύγω , όταν είδα το μήνυμα σου . Αμέσως τα άφησα όλα και έμεινα εδώ . Με έκανες τον πιο χαρούμενο άνθρωπο στον κόσμο !! Ωστόσο , αυτό σημαίνει πως δέχτηκες την πρόταση γάμου . Σου το είχα θέσει ως όρο να ξανά είμαστε μαζί .

Τα χάνω . Δεν ξέρω τι να πω πια . Το γεγονός πως τον βλέπω τόσο χαρούμενο , δεν βοηθάει καθόλου . Τι να του πω τώρα ; Πως μια τρελή του έδωσε ψευτικές ελπίδες ; Το χειρότερο : ονειρεύεται γάμους και πανηγύρια . Πρέπει να τον προσγειώσω σιγά σιγά στην πραγματικότητα . Το τελευταίο πράγμα που θα έκανα τώρα , είναι να παντρευτώ με τον άνθρωπο που δεν είμαι ερωτευμένη .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now