Ξέρω, ξέρω ... Μετά από πάρα πολύ καιρό αποφάσισα να μην αφήσω ούτε εδώ ένα τόσο πικρό τέλος. Βασικά δεν με αφήνει σε ησυχία ο Νίκος μου και θέλει συνέχεια να με απασχολεί! Ειλικρινά είναι ο μόνος χαρακτήρας που πιστεύω καθόρισε από μόνος του την πορεία του, σαν να μην τον δημιούργησα εγώ! Πάμε τώρα εκεί που τον είχαμε αφήσει... Στην θάλασσα να καίει την φωτογραφία με την Ναταλία.
Νίκος
Την στιγμή που κοιτάω τις στάχτες με τις ώρες , ακούω το όνομα μου από μια πολύ γνωστή φωνή... Της Ναταλίας! Με ακολούθησε και είναι εδώ. Η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα, ενώ νιώθω τέρμα μπερδεμένος. Πρώτη φορά στην ζωή μου, εγώ ο Νίκος Ελευθερίου, δεν βρίσκω λόγια.
- Νίκο, σε βρήκα ευτυχώς στην παραλία. Ήθελα να μιλήσουμε. Είσαι καλά αγάπη μου;
Το κορμί μου τσιτώνει στην προσφώνηση " αγάπη μου". Το μυαλό μου πηγαίνει στο παρελθόν αυτόματα. Γιατί δεν μπορώ να ελέγχω τις αντιδράσεις μου μαζί της επιτέλους; Είμαι ο καλύτερος ηθοποιός και πάντα ήμουν πρώτος σε αυτό.
Έχω σχεδον ένα χρόνο να την δω, αλλά πάλι αισθάνομαι περίεργα. Δεν σταματάει ποτέ αυτό το πράγμα; Δεν μου αρέσει.
- Ναταλία, τι θες εδώ;
Μου βγαίνει με το ζόρι η φωνή και τρέμει κάπως. Με πλησιάζει, ενώ στο βλέμμα της διακρίνω απέραντη αγάπη. Αυτό είναι... Σε λίγο νομίζω ... θα τα ξεχάσω όλα! Αυτόν τον βασανιστικό χρόνο, όλη την μελαγχολία που πέρασα. Περίεργο, όσα και να έγιναν, είναι σαν να μην χωρίσαμε ποτέ.
- Νίκο, όσο και να μην θέλω, σε αγαπάω. Μην είσαι απότομος μαζί μου. Φοβάμαι πως δίπλα μου, δεν θα είσαι ευτυχισμένος. Δεν σου αξίζω με ένα αβέβαιο μέλλον και αμέτρητες εξετάσεις ή θεραπείες. Πεθαίνω χωρίς εσένα, αλλά μου είσαι τόσο σημαντικός. Δεν θέλω να κουραστείς πρώτα και μετά να με αφήσεις.
Παρατηρώ τα μάτια της που πλέον είναι βουρκωμένα. Με αγκαλιάζει σχεδόν ανήμπορη να σταθεί όρθια. Την κρατάω, αν και είμαι κάπως χαμένος. Τόσο καιρό την έψαχνα, τώρα δεν έχω ιδέα.
Αλήθεια, φοβήθηκε μήπως την αφήσω εξαιτίας αυτών που περνάει; Θα την εγκατέλειπα; Όχι, μου έχει λείψει τόσο πολύ, οπότε φαντάζει αδύνατο τέτοιο ενδεχόμενο! Θέλω να είμαι δίπλα της, δεν έχω νιώσει ετσι με καμία άλλη.
Τότε θυμάμαι, ότι ποτέ δεν της είπα " σ' αγαπώ" ή κάτι τέτοιο.
- Ναταλία, για δυο πράγματα είμαι σίγουρος. Πάντα αξίζω τα καλύτερα, όπως είναι αναμενόμενο . Το δεύτερο είναι για σένα... Είσαι η μοναδική γυναίκα στον κόσμο, η οποία μου αξίζει. Πω τι είμαι εγώ, πως τα λέω έτσι! Νομίζω, θα ήμουν πρώτος και στην γραφή σεναρίου. Θα είσαι η μούσα μου, καθώς σ'αγαπώ.
YOU ARE READING
Γυάλινη ζωή
RomanceΗ Ναταλία γίνεται ηθοποίος και θα παίξει πρώτη φορά σε σειρά. Πηγαίνει σε ένα νησί για τα γυρίσματα με το αγόρι της. Εκεί θα έχει να αντιμετωπίσει τον ... ένα και μοναδικό Ελευθερίου, κατά τα λεγόμενα του. Ο Νίκος είναι ο πρωταγωνιστής και συχνά ανα...