Η πρόταση γάμου

319 39 47
                                    

    - Όχι , Νίκο . Αποκλείεται . Από αυτά θέλω να ξεφύγω , θα μπω και εγώ στο παιχνίδι ;

    Εξηγώ στον Νίκο , πως δεν θέλω με τίποτα να δεχτώ την πρόταση. Είναι εντελώς παράλογο όλο αυτό . Δεν χώρισα για να κάνω χειρότερα τα πράγματα στην ζωή μου .

   Έχουμε φύγει από τον παραγωγό και πήρε το όσκαρ ενώ τον αποθέωσε ο κόσμος . Ωστόσο , μετά μας διακόπτει μια θαυμάστρια του Νίκου . Συστήνεται και το όνομα αυτής Ολίβια .

   - Θα μου δώσεις αυτόγραφο κούκλε μου ;

   - Ναι , ομορφούλα . Ότι θες .

    Ε όχι . Δεν θα κάτσω να τον πάρει μια... Ολίβια μέσα από τα χέρια μου . Σαν δεν ντρέπεται . Θα έχω άδικο να μην της αφήσω ούτε τρίχα; Θα πάω φυλακή για αυτό; Με έχει πιάσει παράνοια. Εγώ τον χώρισα και τώρα απλά μου είναι πάρα πολύ δύσκολο . Ακόμα θυμάμαι εκείνη την μέρα .

Flashback

    Αποφάσισα να του μιλήσω επιτέλους. Να του πω ότι θα φύγω . Πρέπει να το γνωρίζει . Είναι στον καναπέ και χαζεύει στην τηλεόραση την ταινία του .

    - Μιλάμε είμαι άπιαστος. Ακόμα και για μένα είναι αδιανόητο που παίζω τόσο υπέροχα . Λογικό, που οι θαυμάστριες μου τσουτσουριάζουν μόνο με το όνομα μου ! Πέρα ότι είμαι κούκλος ,είμαι ταλεντάρα .

    Γελάω . Είναι τόσο γλυκός . Τα λέει με τέτοιο τρόπο που τι κάνει ακόμα πιο δύσκολο να του μιλήσω . Τον λατρεύω .

   - Νίκο , αγάπη μου , θέλω λίγο να μιλήσουμε .

   - Τι να πούμε ; Μιλάμε δεν υπάρχουν λόγια για μένα . Όλες οι λέξεις είναι λίγες μπροστά μου . Δεν βλέπεις το θαύμα μπροστά σου ; Αλήθεια δεν λες στην Έμιλυ να μας φτιάξει κανένα φαγητό ; Πείνασα .

    - Νίκο , Έμμα την λένε . Είναι τρία χρόνια μαζί μας κι όλας ...

    - Στην όποια τέλος πάντων .

    Παίρνω μια μεγάλη ανάσα . Δεν θα το καθυστερήσω κι άλλο . Πρέπει να βρω το θάρρος να του το πω. Ελπίζω μην πονέσει όσο εγώ . Δαγκώνω το χείλος μου .

    - Ξέρεις . .. Προσπαθώ να σου πω πως θα επιστρέψω στην Ελλάδα . Νίκο , όσο και να σε αγαπάω , δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος ζωής . Επίσης δεν είμαι τόσο εγωίστρια να σου πω να τα αφήσεις όλα και να έρθεις μαζί μου .

    Γυρίζει απότομα προς το μέρος μου και με κοιτάει . Για μερικά λεπτά χανόμαστε ο ένας στο βλέμμα του άλλου . Είναι σαν να προσπαθούμε να εμπεδώσουμε τις σκέψεις μας.

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now