Να φύγω ;

217 37 28
                                    

Με κοιτάζει για μερικά λεπτά σκεφτικός μετά από αυτά που του ανέφερα . Δεν σηκώνει δύτερη σκέψη για μένα . Του είπα όλη την αλήθεια . Ελπίζω να με ακούσει . Δεν αντέχω να πιστεύει όλα αυτά που του έγραψε η τρελή στο μήνυμα .

- Όπα . Για μισό λεπτό . Για ποια απαγωγή λες . Ποιες απειλές ;

Ωχ έκανα γκάφα ή νομίζω ; Μάλλον δεν του είχα πει πως με απειλεί αυτή η γυναίκα και θέλει να τον καταστρέψει . Μπέρδεμα πάλι . Σκύβω το κεφάλι μου . Μου είναι δύσκολο να κρατάω πράγματα από τον Νίκο αλλά αυτό έπρεπε . Όσα λιγότερα ξέρει καλύτερα . Βέβαια τώρα είναι λίγο αργά . Ένας απροσδιόριστος φόβος με πιάνει .

- Με απειλεί μια γυναίκα ώστε να αδιαφορώ για σένα και να σε καταστρέψω . Τόσο καιρό μας παρακολουθεί . Μου είπε πως σε γνώριζε από τότε που ήσουν στο ορφανοτροφείο . Την ήθελες λέει όμως μετά την αγνοούσες . Σήμερα με κρατούσε σε ένα υπόγειο , για αυτό δεν εμφανίστηκα .

- Ποτέ έγιναν όλα αυτά ; Εσύ είσαι καλά ; Γιατί δεν μου είπες τίποτα τόσο καιρό ; Πρέπει να την βρούμε .

Κάθεται και σκέφτεται . Τον βλέπω να παίρνει το κινητό του αποφασιστικά .

- Λοιπόν , θα δω τις επαφές μου για να θυμηθώ ποιες γνωρίζω από τότε που ήμουν στο ορφανοτροφείο . Δεν μου έρχεται καμία τώρα στο μυαλό που μπορεί να είναι .

Πηγαίνω κοντά του να βλέπω και εγω τις επαφές . Είμαι περίεργη . Για να ελέγξω τον Νικολάκη αν έχει ύποπτες γυναικείες επαφές . Δεν θα τον αφήνω ανεξέλεγκτα. Μπαίνει στις επαφές . Η πρώτη είναι αψυχολόγητη . Τι στο καλό ;

- Ποια είναι καλέ η αψυχολόγητη;

Με κοιτάζει αιφνιδιασμένος . Μάλλον είχε αφοσιωθεί και δεν πρόσεχε πως βλέπω και εγω .

- Μια δεν την ξέρεις . Κι καλύτερα δηλαδή .

- Κατατοπιστικότατος .

Όταν βλέπω γυναικεία ονόματα στο κινητό του με πιάνει άγχος . Δεν θα αντέξω να τον ξαναδώ να είναι με άλλη . Τον θέλω δικό μου . Να είναι ερωτευμένος μαζί μου και ευτυχισμένος . Ακόμα δεν μου έχει δώσει μια απάντηση .

Κατεβαίνει επαφές και συνεχίζουν με αστεία παρατσούκλια . Κάπου διαβάζω Πινόκιο . Έλα μου ; Γελάω ασυναίσθητα . Ακόμα και ο τρόπος που αποθηκεύει τις επαφές είναι ξεχωριστός . Μόνο ο Νίκος θα έκανε κάτι τέτοιο . Ωστόσο πίσω από το καθένα υπάρχει μια εξήγηση .

- Ποιος είναι ο Πινόκιο ;

- Δεν είναι ποιος , είναι ποια . Μια που της είχα πει με τον δικό μου μοναδικό τρόπο πως έχει μεγάλη μύτη . Τι να κάνω ; Ήθελε ντε και καλά να την κάνω συμπρωταγωνιστρία μου . Έπρεπε να της δώσω μια πειστική απάντηση γιατί δεν την ήθελα στην οθόνη δίπλα μου . Εκείνη δεν ξέρω τι άκουσε , όμως το θεώρησε ως κοπλιμέντο και νόμιζε πως την φλερτάρω . Αφού δεν μπορώ να θυμάμαι ονόματα , έβαλα αυτό ώστε να καταλαβαίνω ποια είναι από την λέξη . Αμέσως μου έρχεται στο μυαλό το περιστατικό και βρίσκω ποιανής είναι το νούμερο .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now