Εισαγωγή

1K 64 72
                                    

   Εκείνο το παράθυρο είχε γίνει η μόνιμη συντροφιά μου. Πολλές φορές έπιανα τον εαυτό μου να του μιλάω και να περιμένω απάντηση στα τόσα γιατί που άφηνα να εννοηθούν. Το παράθυρο δεν απαντούσε όμως και η θέα που πρόσφερε, ούτε εκείνη είχε κάτι ιδιαίτερο. Καθημερινά ζούσα το ίδιο μοτίβο το τελευταίο διάστημα.

   Το αγόρι μου, που το γνωρίζω από τότε που αρχίζω να θυμάμαι, έχει ενδοιασμούς για τις αποφάσεις μου και το επαγγελματικό μέλλον που επέλεξα. Έτσι τον ακούω πάλι να ψυθιρίζει τα εξής λόγια.

   - Βρε αγάπη μου είναι δυνατόν να σκέφτεσαι σοβαρά να εκθειάσεις τον εαυτό σου, βγαίνοντας στην τηλεόραση, μπροστά σε τόσο κόσμο, παριστάνοντας την ηθοποιό;

     Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε ο πατέρας μου, με τον χαμηλό μισθό που έπαιρνε από την δουλειά του, με οδήγησαν στην απόφαση ότι ήρθε ο καιρός να πιάσω και εγώ μια δουλειά για να συνεισφέρω στο σπίτι. Ξεκίνησα λοιπόν να στέλνω το καλογραμμένο βιογραφικό μου σε διάφορες εργασίες. Άμεση απάντηση όμως, έλαβα μόνο από μια παραγωγή που έψαχνε, ηθοποιούς! Στον Αντρέα δεν άρεσε αυτή η ιδέα και από χθες παλεύει να μου αλλάξει γνώμη, ωστέ να μην δεχθώ την συγκεκριμένη πρόταση. Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ να του δώαω να καταλάβει την θέση μου.

     - Ανδρέα μου , μην το κάνεις αυτό . Μην δίνεις μεγαλύτερη διάσταση στο ζήτημα από ότι πρέπει. Γνωρίζεις πως είναι αναγκαίο να δουλέψω . Στο κάτω κάτω δεν θα αλλάξει τίποτα μεταξύ μας . Σε αγαπάω . Με ξέρεις από μικρό κοριτσάκι , δεν χρειάζεται να φέρεσαι έτσι . Επίσης μην ακούσω πάλι, πως φοβάσαι μήπως αλλοιωθεί ο χαρακτήρας μου. Αυτό θα σημαίνει ότι δεν γνωρίζεις τίποτα για την κοπέλα σου .

     Τον κοιτάζω τώρα απευθείας στα μάτια του τα γαλανά . Πάντα έδινα ιδιαίτερη προσοχή στα μάτια των ανθρώπων και το πιστεύω φανερώνει πολλές ενδόμυχες σκέψεις του καθενός και αληθινά συναισθήματα. Πάντα λάτρευα την ειλικρίνεια στους άλλους και μόλις εντόπιζα ψέματα, έφευγα κατευθείαν. Υπερβολικό, αλλά είναι μια κόκκινη γραμμή για μένα.

   Του χαμογελάω για να τον ηρεμήσω, καθώς έχει πιο πολύ άγχος και από μένα . Τον έχω μάθει αρκετά καλά τόσα χρόνια γνωριμίας και τον διαβάζω σαν ανοιχτό βιβλίο. Εγώ τώρα τι πρέπει να πω που θα υποδυθώ μια ξένη, ενώ ταυτόχρονα θα με βλέπουν πόσα άτομα για να με κρίνουν ; Με πλησιάζει εκείνη την ώρα και μιλάει περιπαικτικά.

     - Δεν θα με ξεγελάσεις, αποσπόντας με! Δεν είναι και λίγο ότι ξαφνικά θες να ασχοληθείς με την υποκριτική για να ξεχαστώ…

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now