Ανατροπές

301 40 60
                                    

        Η Άννα μόλις βλέπει τον Νίκο , σταματάει αμέσως την συζήτηση . Εκείνος κάνει πως δεν κατάβε τίποτα . Ευτυχώς , αν και με τρομάζει λίγο αυτό . Εαν το άκουσε και δεν μιλάει για αυτό κάτι θα έχει στο μυαλό του . Εγω παριστάνω την ψύχραιμη .

        - Εντάξει , εγω να πηγαίνω παιδιά . Τώρα λογικά θα αρχίσουν τα γυρίσματα . Γεια σου Ναταλίτσα  . Γεια σου Νίκο , τα λέμε το βράδυ . Μου είπε ο Οδυσσέας θα φας σήμερα σπίτι μας .

          Ο Νίκος απαντάει στην Άννα .

       - Γεια σου . Ναι , θα έχεις την τιμή να μαγειρέψεις για μένα . Κάνε ό, τι φαγητό θέλεις , απλά σε ενημερώνω τρελαίνομαι για γεμιστά .

           Η Άννα φεύγει και μένω εγω με τον Νίκο . Τον κοιτάζω στα μάτια . Για μια στιγμή χάνομαι μέσα σε αυτά και χάνω τον ειρμό της σκέψης . Ωστόσο , σήμερα είναι από τις λίγες φορές που δεν θα έχουμε φιλί στο γύρισμα . Η αλήθεια είναι με την ψυχολογία μου , μάλλον θα έπρεπε να είχε κάποιες . Δεν έχω διάθεση για πολλά με όσα έχουν γίνει .

        Με διακόπτει από τις σκέψεις μου ένα άτομο της παραγωγής που μιλάει στον Νίκο .

       - Κύριε Ελευθερίου , ήρθε ο Αντώνης που ζητήσατε . Να του πούμε να τον δείτε τώρα ;

        Παρακαλώ ; Ποιος Αντώνης ; Αυτός που μου έλεγε η Άννα ; Ο εχθρός του Οδυσσέα ; Τι συμβαίνει εδώ ; Κόλπο μυρίζομαι . Καλά μου το έλεγε η Άννα ότι κάτι σκαρώνουν αυτοί οι δυο .

        - Ναι , να έρθει να σπάσουμε λίγο πλάκα . Λοιπόν Ναταλάκι , παρακολούθα να μαθαίνεις και να γελάσεις . Μην ξεχνάς πως συμφωνείς μαζί μου σε ότι πω μπροστά του . Έτσι επειδή δεν θα βρεις καλύτερον από μένα .

        Δεν καταλαβαίνω και πολλά . Από ότι φαίνεται έχει σειρά σήμερα να τρολάρει κάποιον άλλον . Εγω πάλι που πρέπει να συμφωνώ ; Έρχεται μέσα ο λεγόμενος Αντώνης όπως λένε . Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο . Θα παίξει αυτός στην σειρά ;Τι θα κάνει ; Ακούω την φωνή του Νίκου .

        - Γεια σου Αντώνη . Κοίτα να δεις , έχουμε δυο ρόλους διαθέσιμους να σου δώσουμε . Βέβαια , επειδή δεν με φτάνεις ούτε στο μικρό μου δαχτυλάκι , να ξέρεις είναι μικροί . Έχεις πολύ ψωμί για να γίνεις σαν εμένα , τι να σε λέω τώρα .  Δες την φατσούλα μου και μετά κοίτα την μούρη σου στον καθρέφτη να καταλάβεις .

          Τι λέει καλέ ο άνθρωπος ; Είμαι έτοιμος να ξεσπάσω στα γέλια και θα γίνω ρεζίλι  !! Πως μπορεί να τα λέει τόσο σοβαρά χωρίς ίχνος γέλιου ; Μάλιστα έχει πάρει το ύφος " εγώ είμαι και κανένας άλλος " .  Μάλιστα έχει φορέσει τα ακριβά του γυαλιά . Ο Αντώνης φαίνεται σαν χαμένος . Αν δεν ήξερα τι είχε περάσει η Άννα με τον Οδυσσέα εξαιτίας του , θα τον λυπόμουν .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now