Είμαι σε ένα υπόγειο κλειδωμένη . Με χτύπησε κάποιος στο κεφάλι και μετά συνήλθα εδώ . Ήμουν κοντά στο σπίτι του Νίκου όταν έγιναν όλα αυτά . Έχω φρικάρει λίγο . Δεν γνωρίζω καν πόση ώρα βρίσκομαι εδώ . Θα με περιμένουν για το γύρισμα ... Τι θα κάνει ο γλυκός μου τώρα που δεν θα ξέρει που είμαι ; Θα νοιάζεται καθόλου για μένα ; Τι πλάκα είχε πάντως το πρωί που νύσταζε .
Δάκρυα κυλάνε από τα μάτια μου . Πότε θα τον ξαναδώ ; Ποιος με έφερε εδώ ; Θα ήθελα τόσο πολύ να ήταν δίπλα μου . Θα με έκανε να γελάω και θα ένιωθα ασφάλεια μαζί του . Θα ξεχνούσα ότι είμαι εγκλωβισμένη σε ένα αηδιαστικό υπόγειο γεμάτο υγρασία .
Ακούω την πόρτα να ανοίγει . Ωχ ποιος θα είναι ; Τι θέλει από μένα ; Γυρίζω το κεφάλι μου , αν και νιώθω λίγο πόνο εξαιτίας του χτυπήματος . Είναι η γυναίκα που με απειλούσε . Αμέσως μόλις μπαίνει , κλειδώνει ξανά την πόρτα . Πάλι χάνω την επαφή με τον έξω κόσμο , καθώς εδώ μέσα δεν έχει ούτε ένα παράθυρο .
- Να τη η ανυπάκουη Ναταλία . Δεν με άκουσες και να τα αποτελέσματα . Σου έδωσα ευκαιρίες να ακούσεις .
- Τι θες επιτέλους . Άσε με να φύγω .
- Όχι πριν μιλήσουμε . Τι φοβάσαι μην σε ψάχνει ο καλός σου ; Δεν πειράζει , ας αγχωθεί μια φορά κι αυτός . Την τελευταία φορά που μιλήσαμε σου είπα να κάνεις την αδιάφορη . Κάτι μου λέει πως δεν κράτησες τον όρκο σου . Σωστά ; Δεν έχεις καταλάβει κάτι .
Που έμπλεξα Χριστέ μου ; Μου έρχεται να φωνάξω , όμως δεν το κάνω . Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει αυτή . Αρχίζω να φοβάμαι πιο πολύ .
- Δεν έχουμε να πούμε κάτι .
- Έχουμε . Την τελευταία φορά σου είπα ένα ψεματάκι . Γνωρίζα για το ορφανοτροφείο πολλά χρόνια πριν από σένα . Όταν συνάντησα πρώτη φορά τον Νίκο , ήταν ακόμα στο ίδρυμα . Τότε θα άρχιζε τα μαθήματα υποκριτικής . Ήμουν ένα συνηθισμένο κορίτσι στην ηλικία του .
Μάλιστα . Είμαι πολύ περίεργη να δω τι έχει γίνει μεταξύ τους . Αν μάθω ότι ήταν κάτι παραπάνω από φίλοι .. Αι καλά . Κοίτα ώρες που βρήκα να ζηλέψω .
- Για συνέχισε .
- Δεν με ήξερε καλά , όμως εκείνη την περίοδο με φλέρταρε . Εγω δεν έδωσα σημασία , καθώς ήταν σε ίδρυμα με άσχημη φήμη . Αν έκανα κάτι μαζί του και το μάθαιναν οι γονείς μου , θα με σκότωναν . Θα τον έβλεπαν ως αλήτη του δρόμου . Όταν έγινε διάσημος άρχισα να τον θέλω κάθε μέρα περισσότερο . Είναι αξιολάτρευτος . Όμως εκείνος αδιαφορούσε τελείως πλέον για μένα . Αυτό με έφτασε στα όρια της τρέλας .
YOU ARE READING
Γυάλινη ζωή
RomanceΗ Ναταλία γίνεται ηθοποίος και θα παίξει πρώτη φορά σε σειρά. Πηγαίνει σε ένα νησί για τα γυρίσματα με το αγόρι της. Εκεί θα έχει να αντιμετωπίσει τον ... ένα και μοναδικό Ελευθερίου, κατά τα λεγόμενα του. Ο Νίκος είναι ο πρωταγωνιστής και συχνά ανα...