Οσκαρικές ερμηνείες

235 38 27
                                    

3 χρόνια μετά

Βρίσκομαι στην Νέα Υόρκη και μιλάω με το αφεντικό μου . Δουλεύω σε δικηγορικό γραφείο ως γραμματέας . Έπιασα πρόσφατα δουλειά εδώ στον... Ρόμπερτ . Ωστόσο είχε ζήσει χρόνια στην Ελλάδα μικρός και μιλάει άπταιστα ελληνικά . Μου άρεσε αυτό .

- Λοιπόν Ναταλία , μην ξεχάσεις τώρα που θα φύγεις να πάρεις τα σκουπίδια . Ξέρεις , δεν μου αρέσει να μένουν έτσι .

Αναστενάζω και φεύγω αγανακτισμένη. Ώρες ώρες με κουράζει αφάνταστα η συμπεριφορά του . Είναι ένας φαντασμένος δικηγόρος , που πιστεύει πως είναι κάποιος. Στην ουσιά είναι ένα τίποτα , για να μην πω αποτυχημένος .

Αφού παίρνω τα σκουπίδια , χωρίς να του τα πετάξω πάνω του , τα πετάω και πηγαίνω σπίτι . Ή καλύτερα στην βίλα . Στεναχωριέμαι που θα την αφήσω , αλλά δεν γίνεται αλλιώς . Έχω πάρει τις αποφάσεις μου .

Στην είσοδο μου ανοίγει η Έμμα . Πλέον έχουμε γίνει καλές φίλες . Από την πρώτη στιγμή είναι εδώ και έχει μάθει κοντά μου καλά ελληνικά .

- Γεια σου Ναταλία μου . Τι κάνεις ;

- Προσπαθώ να συνηθίσω στα νέα δεδομένα που θα έρθουν . Θα μου λείψεις .

- Είσαι πραγματικά πεισματάρα και αψυχολόγητη . Δεν καταλαβαίνω γιατί φεύγεις . Πως το λέτε εσείς ; Ανό-η-τη ;

Γελάω . Από την πρώτη στιγμή έδειξε πως δεν συμφωνεί μαζί μου . Έρχεται για να μεγειρεύει και κάνει καταπληκτικά φαγητά . Την νιώθω οικογένεια μου όμως δεν γίνεται να μου αλλάξει γνώμη .

- Έλα φέρε μου το φαγητό και μην το συζητάμε άλλο αυτό .

- Ο Νίκος ; Θα τον ξεχάσεις τόσο εύκολα ; Είσαι αθεράπευτα ερωτευμένη με εκείνον . Γιατί να φύγεις ;

Μόλις ακούω το όνομα του , παίρνω μια μεγάλη ανάσα . Δεν φταίει εκείνος για τίποτα . Όλα αυτά τα χρόνια είμαστε μαζί . Τον ακολούθησα μέχρι και Χαβάη για τα γυρίσματα . Ακόμα έχω το μαύρισμα .

Το θέμα είναι πως δεν αντέχω όλη τη κατάσταση . Έχω πόσους μήνες να πάω Ελλάδα . Κάθε φορά δεν πρόλαβαίνουμε να κάνουμε βήμα , εμφανίζονται δημοσιογράφοι . Αποτέλεσμα να μην έχω κάνει ούτε μια κανονική βόλτα με τον Ελευθερίου .

Το χειρότερο ; Δεν προλαβαίνω να βάλω γραμμάριο , αμέσως βγαίνει δημοσίευμα πως είμαι έγκυος . Σύμφωνα με τα άρθρα θα έπρεπε να έχω πέντε παιδιά μέχρι τώρα . Δεν είναι αυτή ζωή για μένα .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now