Ο χωρισμός

239 37 16
                                    

Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά όσους στηρίζετε τις ιστορίες μου.☺

Νίκος pov

Ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου . Δίπλα μου βρισκόταν η Ναταλία και κοιμόταν για τα καλά . Εγω πάλι την πληρώσα που με ξυπνάνε νωρίς . Το έχω τονίσει πολλές φορές : αφήστε με να κοιμάμαι καλά . Τι πράγμα είναι αυτό .

Στο τηλέφωνο ήταν ένας από τους φρουρούς . Έβαλα δυο γιατί η Ναταλία ήταν σε μια κατάσταση σοκ και δεν θα με άφηνε σε ησυχία σε περίπτωση που δεν το έκανα .

Κατά τη διάρκεια της νύχτας , ο ένας τραυματίστηκε από κάποιον και δεν προλάβαν να δουν ποιος το έκανε . Αμέσως πήγα στο νοσοκομείο να δω τι έγινε και μετά έπρεπε να το αναφέρω στην αστυνομία . Για αυτό με πήραν τηλέφωνο . Όταν τελείωσα με την κατάθεση , κάθισα να σκεφτώ με ψυχραιμία .

Έτσι τώρα κάνω βόλτες στην παραλία . Τα πράγματα είναι σοβαρά . Πρέπει να βρεθεί άμεσα ο ένοχος . Η αστυνομία είπε πως μια γυναίκα ήδη είναι στο κρατητήριο στα Κουφονήσια , που γίνονται τα γυρίσματα . Αύτο σημαίνει πως το έκανε κάποιος άλλος . Όχι η τρελή που κρατούσε την Ναταλία . Πρέπει να σταματήσει όλο αυτό . Οφείλω να μας προστατεύσω , . Ένας ανθρώπος κατέληξε στο νοσοκομείο . Δεν θα επιτρέψω να γίνει πάλι . Αυτό θα γίνει όμως με την απομάκρυνση μου από την Ναταλία . Όσο είμαστε μαζί και είναι ο άγνωστος έξω , θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος .

Χτυπάει το τηλέφωνο πάλι και είναι η χαλάστρα . Πριν λίγο πήρε η Ναταλία και δεν το σήκωσα . Δεν ήξερα τι να της πω . Θα μιλήσουμε από κοντά . Τώρα όμως στον άλλον το σηκώνω .

- Εντάξει , το έχουμε παραδεχτεί καιρό τώρα πως είσαι η ερωτική χαλάστρα του αιώνα . Θέλεις προαγωγή και σε άλλες κατηγορίες , όπως ύπνου και σκέψης , και παίρνεις τέτοιες ώρες ; Δεν είσαι καθόλου καλά . Άντε πήγαινε στη γυναικούλα σου και άσε μας ήσυχους . Θα σου κάνω σφραγή κλήσεων .

- Νίκο , περίμενε . Μετά την φωτογραφία με το φιλί σας που κυκλοφόρησε , άκουσα κάτι από τον υπεύθυνο στο κανάλι . Θα σου βάλει ένα δίλημμα . Αν θες να είσαι με την Ναταλία να το πάτε επίσημα , αλλιώς μην κυκλοφορείτε δημόσια μαζί .

- Όταν λέω εγω πως τρελάθηκε ο κόσμος ... Όταν επανέλθει η λογική , μίλα . Μα μόνο εγω να είμαι τέλειος...

Κλείνω το τηλέφωνο . Έφτασε η ώρα . Θα πάω να βρω την Ναταλία . Δεν θα την ενημερώσω για όσα έγιναν , γιατί έτσι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα . Θα θέλει να είμαστε μαζί και θα το δείχνει στους πάντες όπως τώρα. Έτσι θα παραμείνει ο κίνδυνος από τον άγνωστο . Το θέμα είναι να φαίνεται πως τελειώσαμε οριστικά .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now