Τώρα τι κάνω ;

361 50 60
                                    

           Αν είναι δυνατόν με αυτόν τον Ανδρέα . Όχι τώρα το παράκανε . Γνωρίζει πως είμαι για συνέντευξη και μου στέλνει μήνυμα λες και θα λυθεί τώρα το ζήτημα . Άσε που με απειλεί με χωρισμό ! Δεν φτάνει που έχω τον Νίκο να με χορεύει στο ταψί , έχω και τις ζήλειες του Ανδρέα .Δεν γίνεται , θα ασχοληθώ μετά με αυτόν .

         Όταν τελειώνει η συνέντευξη ,πάμε και ετοιμαζόμαστε για το γύρισμα σε ένα μικρό σχολείο του νησιού . Είμαστε σε ένα γραφείο και με περιποιούνται . Όσο με βάφουν , εμφανίζεται ο number one...Τρομάρα του . Τι θέλει πάλι ; Να με νευριάσει ;

        - Τι έγινε πάλι Ελευθερίου ; Εσύ δεν θα ετοιμαστείς για το γύρισμα ;

        - Εγώ καλή μου γεννήθηκα έτοιμος . Στο κάτω κάτω πως να τελοιοποιήσουν ένα κουκλί ζωγραφιστό ; 

            Κάνω μορφασμό ενώ γίνομαι χάλια με το make up. Η κοπέλα που έχει αναλάβει το βάψιμο μου αγανακτεί . Ο μόνος που φαίνεται να το ευχαριστιέται είναι ο Νίκος .

        - Λοιπόν Νίκο, ώρα να φεύγεις είναι . Επίσης να σε προειδοποιήσω . Πρόσεξε πως θα φέρεσαι από εδώ και πέρα ! Έφτασες τον Ανδρέα στα όρια του όπως και εμένα . Για αυτό άντε μου στο καλό τώρα .

         - Δεν πειράζει μωρό μου που με διώχνεις . Πες αλεύρι . Ο Νίκος σε γυρεύει . Μην στεναχωριέσαι . Δεν θα κάνεις ούτε ένα τέταρτο να με ξαναδείς .  Αχ πόσες θα θέλαν την τύχη σου . Νομίζω σε ζηλεύω , είσαι πολύ τυχερή . Τσάο .

         Τελειώνει την φράση του ενώ μου κλείνει το μάτι . Χριστέ μου . Έχει βαλθεί να με νευριάζει . Το έχει κάνει σκοπό της ζωής του . Μου διορθώνει από την αρχή το βάψιμο και είμαι ελεύθερη να πάω στο γύρισμα . 

          Η πρώτη σκηνή είναι σε τάξη . Το σχολείο είναι παλιό αλλά πρόσφατα ανακαινισμένο . Το στομάχι μου γίνεται κόμπος , καθώς θυμάμαι το σχολείο που θα αρχίσω το Σεπτέμβριο . Έχω περάσει ώρες αγωνίας σε τέτοιους χώρους . Μπαίνω στην αίθουσα που μπορώ να πω ήταν μικρούλα .  Το περιβάλλον πάντως ήταν ζεστό .

           Είναι σχεδόν όλοι οι ηθοποιοί στις θέσεις τους . Παρατηρώ τον Νίκο να κάθεται στην έδρα και να παριστάνει πως παίζει βιολί ενώ όλοι τον θαυμάζουν  . Του ζητάνε κι άλλο χαχχα . Γελάω μπροστά στο θέαμα . Πάω στο θρανίο που μου δείχνει ο σκηνοθέτης . Θα γυριστεί η σκηνή που θα βρεθούμε για πρώτη φορά . Υποτίθεται ερωτευόμαστε από την πρώτη ματιά .

       Ο ξακουστός Ελευθερίου βγαίνει από την αίθουσα  και ξαναμπαίνει όταν του λένε . Μου φαίνεται περίεργο όλο το σκηνικό με κάμερες , σκηνοθέτες και τα υπόλοιπα . Όλα για μένα είναι πρωτόγνωρα . Βλέπω τον Νίκο να μπαίνει μέσα με ένα σοφιστικέ αλά καθηγητή ύφος . Είναι σαν να μπήκε για μάθημα . Creepy . Εγώ μάλλον φαίνομαι μια ανώριμη μαθητριούλα .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now