Συνέντευξη

272 39 30
                                    

Βλέπω την σκιά και βρίσκω δικιολογία να φύγω γρήγορα να προλάβω να δω ποιος ή ποια είναι . Λέω στον Νίκο πως πρέπει να πάω σπίτι . Όταν απομακρύνομαι λίγο , αρχίζω να τρέχω προς τον άνθρωπο που μας παρακολουθούσε . Πηγαίνει προς μια ανηφόρα και είναι δύσκολο λίγο . Κάποια στιγμή σκοντάφτω στις πλάκες που έχουν τα στενάκια και πέφτω κάτω . Χτυπάω αρκετά τα χέρια μου .

Απρόσμενα όμως με αυτόν τον τρόπο σταματάει η γυναικεία φιγούρα που ακολουθούσα . Ακούγεται ένα γέλιο . Τα νεύρα μου . Πλησιάζει προς εμένα .

- Τι έγινε κοριτσάκι ; Πας να τα βάλεις με εμένα ; Ξέρεις , δεν θα καταφέρεις τίποτα .

Προσπαθώ να βρω άκρη . Είναι κοντά στην ηλικία του Νίκου . Μήπως είναι η πρώην του ; Δεν θα έπρεπε όμως να έτρεχε , αν είναι έγκυος ειδικά στους πρώτους μήνες .

- Γιατί μας παρακολουθείς ; Τι θέλεις επιτέλους ; Ποια είσαι ;

- Είμαι αυτή που σου ζήτησε συμμαχία και αρνήθηκες . Ερωτεύτηκες τον Νίκο , θεωρώντας πως θα σε κοιτάξει σοβαρά . Δεν θα θυμάται ούτε το όνομα σου σε λίγους μήνες που θα τελειώσει η σειρά . Αν είχες δεχτεί , εσυ θα κέρδιζες . Τώρα θα μείνεις κυριολεκτικά μόνη σου . Έπρεπε να διαλέξεις το σωστό στρατόπεδο .

- Τι σου έχει κάνει ο Νίκος και θες εκδίκηση ; Έχεις καταλάβει ότι το θέμα πατρότητας , δεν είναι παιχνίδι ; Εσυ δεν είσαι πίσω από αυτό ; Για να τον καταστρέψεις όπως λες ;

Με κοιτάζει προσεκτικά με δολοφονική ματιά . Δεν ξέρω αν είναι η πρωην του , αλλά σίγουρα αυτή η γυναίκα τα σκάρωσε όλα .

- Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις ούτε μια απάντηση από μένα . Δυστυχώς όμως , θα πρέπει να με ακούσεις αυτή τη φορά . Θα κάνεις ότι σου πω , αλλιώς θα διαδώσω στους δημοσιογράφους για το ορφανοτροφείο . Ο Νίκος δεν το έχει πει πουθενά αλλού εκτός από σένα . Για κακή σου τύχη τον άκουσα και εγω . Θα πιστέψει ότι εσυ κυκλοφόρησες αυτό το πολύ προσωπικό δεδομένο .

- Όχι ...

- Κι όμως ναι .. Θα αποκτήσεις έναν μεγαλύτερο εχθρό . Τον Νίκο . Δεν θα θέλει να σε δει στα μάτια του μετά από αυτό . Θα σε διώξει από το νησί το πρώτο καράβι , ο αγαπημένος σου .

Τι πράγμα ; Είναι εντελώς παράλογο όλο αυτό . Με εκβιάζει πολύ άσχημα . Ξέρω πως ο Νίκος αν ήθελε να βγει αυτό στην δημοσιότητα , θα το πάρει στραβά . Αν ήταν θα το είχε πει ο ίδιος . Έτσι θα κατηγορήσει εμένα , θα με μισήσει . Δεν θέλω να σκέφτομαι την αντίδραση του .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now