Το απρόσμενο φιλί

216 35 58
                                    

Ηρέμησα με τα λόγια του Νίκου . Έχουν λογική . Δεν είχε το τελευταίο καιρό το περιθώριο για άλλες , ακόμα και να ήθελε . Το βίντεο ήταν απλά μια κακόγουστη φάρσα , με σκοπό να χωρίσουμε . Γιατί κάποιος να θέλει κάτι τέτοιο ; Δεν ενοχλεί κανέναν η σχέση μας .

Μόλις τελειώσαμε το γύρισμα , πήγαμε σπίτι του Νίκου . Ειδοποίησα τον μπαμπά ότι θα κοιμηθώ με τον Ελευθερίου . Ελπίζω μην του ήρθε πολύ . Όλο το βράδυ χαρήκαμε ο ένας τον άλλον . Μας πήρε ο ύπνος αργά καθώς... Εντάξει, πριν λίγο καιρό που ήμουν παρθένα και με τον Ανδρέα , δεν θα μπορούσα να φανταστώ τέτοιες νύχτες γεμάτο πάθος .

Αυτή τη στιγμή είναι πρωί και μόλις ξύπνησα με δυσκολία . Πρέπει να πάμε στο γύρισμα σε δυο ώρες . Δεν θέλω να ξυπνήσω τον Νίκο , αλλά δεν κρατιέμαι και του δίνω ένα απαλό φιλί . Είναι τόσο όμορφος και γλυκός στο κρεβάτι ημίγυμνος . Οπα . Τι είπα πως είναι ; Omg αλήθεια , τώρα το συνειδητοποίησα . Τον βλέπω να ξυπνάει .

- Καλημέρα Νίκο μου .

- Καλημέρα αχόρταγη μου γυναίκα . Βέβαια , λογικό αφού έχεις εμένα δίπλα σου . Γιατί ξύπνησες νωρίς ;

Τον κοιτάζω και με πλημμυρίζουν χιλιάδες αισθήματα . Είναι πάρα πολλά για μένα . Τόσο καιρό φοβόμουν να του πω για όσα νιώθω . Δεν ξέρω πως θα το πάρει . Δεν νομίζω να ενθουσιαστεί , όμως έχω την ανάγκη να του πω .

- Νίκο , σε αγαπάω .

Στην αρχή είναι σκεφτικός . Μετά παίρνει το ύφος το ανέμελο . Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά . Δεν περιμένω να απαντήσει σοβαρά . Δεν είναι ο χαρακτήρας του τέτοιος . Απλά ελπίζω μην τον τρόμαξα .

- Τι είπες ;" Σε αγά πάω " ; Παίζεις σε διπλό ταμπλό Ναταλάκι ; Δεν μας τα λες καλά . Όχι ότι με νοιάζει . Εσύ θα βάλεις αγά στον κεφάλι σου .

Του χαϊδεύω το πρόσωπο .

- Ξέρεις πολύ καλά τι είπα . Δυο λέξουλες . ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ .

- Γνωρίζω τι είπες , άλλα και πως με αμελείς . Τόση ώρα με παίρνεις μάτι και δεν έχεις σκεφτεί να κάνεις ούτε δείγμα καφέ στον αξιαγάπητο Ελευθερίου . Επίσης , δεν είπες κάτι καινούριο . Είμαι σε όλους αγαπητός . Δεν αφήνει κανέναν ανεπηρέαστο η γοητεία μου και το ταπεραμέντο μου .

Αν μου το έλεγε με άγριο τροπο ή σαν διαταγή , δεν υπήρχε περίπτωση να του κάνω καφέ . Όμως το είπε με τέτοιον τρόπο που υπακούω με την θέληση μου . Έτσι κι αλλιώς ήθελα και τα έπαθα . Τον ξύπνησα και του έδωσα αφορμή .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now