Makaron z tuńczykiem

94 6 5
                                    

Dziś stary i sprawdzony przepis. Sama nie wiem czemu nigdy jeszcze go tutaj nie dodałam, ale już nadrabiam :).

Składniki:
- 1/2 puszki tuńczyka w sosie własnym
- 1/2 papryki
- 1/2 cukinii
* ewentualnie zamiast tych warzyw możecie dodać mrożoną mieszankę meksykańską (około 1/2 paczki - znowu 😂)
- 50 g makaronu razowego
*dobrze sprawdzi się też ryż lub makaron w innej wersji smakowej -  np. z fasoli lub pszenicy durum
- sól, pieprz
- oliwa

Przygotowanie:
1. Warzywa kroję w kostkę, chyba że używam gotowej mieszanki.
2. Na rozgrzaną patelnię z oliwą dodaję tuńczyka i podsmażam około minuty. Po tym czasie dodaje warzywa.
3. Smażę aż warzywa zmiękną - podlewam delikatnie wodą lub smażę na małym ogniu pod pokrywką.
4. Doprawiam i podaję z ugotowanym makaronem.

Smacznego!

Wartości odżywcze:
21g białka
7g tłuszczów
46g węglowodanów
330 kcal

...
Dzisiaj się troszkę rozpiszę. Co tam u Was? Postanowienia noworoczne jakieś są? A jak z ich realizacją?
U mnie zupełnie inaczej niż od 3 lat. W tym roku postanowiłam stawiać sobie cele miesięczne. W styczniu dieta i treningi nie są na tej liście z uwagi na to, że mam wiele innych rzeczy, które wymagają 100-procentowego poświęcenia. Jest to m.in. konkurs, na którego wyniki wciąż czekam i do poniedziałku tak zostanie. Jeśli nawet się nie uda przejść do następnego etapu, będę miała więcej czasu na gotowanie i ćwiczenie. Zawsze jakiś pozytywny aspekt niepozytywnego wariantu. Zobaczymy, jak to będzie.
Miałam wyjątkową potrzebę, by się do Was odezwać i wyrzucić trochę z siebie. Napiszcie koniecznie, jak Wasz początek roku.
❤️,
Ola

Moje przepisy, czyli szybko i zdrowo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz