Pasta kanapkowa z fety i suszonych pomidorów

109 9 0
                                    

Hejka! Znowu do was wracam po krótkiej przerwie spowodowanej m.in. egzaminami gimnazjalnymi i ogólnym spadkiem motywacji i w ogóle mojego humoru :(. I nie, nie chodzi o to jak poszły mi egzaminy, bo poszły mi naprawdę mega dobrze i z uśmiechem czekam na wyniki. A uśmiechu ostatnio mało, ale znowu udało mi się mocniej zmotywować i wrocilam nawet do treningów z Anną Lewandowską w jej aplikacji. Stamtąd pochodzi tez ten przepis. I jest cudowny!! Tak jak cała dieta jest taka 6/10, bo dla mnie to zbyt duże obciążenie, żeby przestrzegać jej w 100% (nie mam tyle silnej woli by trzymać czystą michę przez całe życie, nawet nie ma to jak dla mnie sensu - metoda 80/20, pamiętajcie) , to korzystam z niej dla inspiracji głównie. Za to opcja treningów w aplikacji jest cudowna i polecam wszystkim - wielkie źródło motywacji codziennie! A teraz zapraszam was na to cudo, ta pasta jest przepyszna naprawdę. Musicie jej spróbować, to smak nie do podrobienia.

Składniki:
- 20g sera feta
- 3 pomidory suszone z oleju
- sól, pieprz
- szczypiorek

Przygotowanie:
1. Pomidory odsączam dokładnie z oleju na ręczniku papierowym.
2. Składniki blenduję (oprócz szczypiorku) na konsytencję pasty.
3. Gotową pastę rozsmarowywuję na kromce chleba i posypuje szczypiorkiem.

Smacznego!

Składniki odżywcze: (sama pasta)
172 kcal
3,6 g białka
17g tłuszczu
1g cukrów

Moje przepisy, czyli szybko i zdrowo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz