Kulki mocy!

161 9 0
                                    

Czy odkryłam sekret Ewy Chodakowskiej? Chyba tak, bo te kuleczki smakują identycznie jak Be Raw, więc jeśli nie chcecie kupować ich w sklepie, możecie śmiało wykonać je w domu. Po jakichś dwóch latach wrocilam do robienia kuleczek mocy, więc jeśli tylko odkopię stare przepisy lub wykombinuje jakieś nowe, będę wam wrzucała, bo nie mam pojęcia, dlaczego nie robiłam tego wcześniej.

Składniki: (na porcję, czyli 3 kuleczki)
- 6 daktyli
- łyżka masła kokosowego lub oleju kokosowego (temperatura pokojowa)
- 2 łyżki kakao
- szczypta soli himalajskiej (nie jest konieczna, ale nadaje ciekawego wyrazu)
- wiórki kokosowe do obtoczenia

Przygotowanie:
1. Daktyle zalewam ciepłą wodą na kilka minut, odsączam i przekładam do blendera.
2. Dosypuję kakao, dodaję masło i sól. Blenduję razem. Konsystencja masy powinna przypominać wilgotny piasek, może wydawać się za sucha, ale nie jest to problemem.
3. Wilgotnymi dłońmi formuję kulki i obtaczam je w wiórkach. Jeśli formowanie ich sprawia wam trudność, dodajcie więcej oleju dla zlepienia masy.

Smacznego!

Składniki odzywcze:
Uzupełnię, kiedy aplikacja Fitatu zacznie chcieć ze mną współpracować, bo póki co nie mogę nic wpisać i strasznie laguje... :(((

Btw. Chciałabym się podzielić z wami czymś. Tydzień temu byłam w Healthy Store Anny Lewandowskiej w Poznaniu, więc spełniłam jedno z moich postanowień na 2019 roku! Już dawno wybierałam się do tego w Warszawie, ale cały czas było mi nie po drodze, chociaż mieszkam tylko godzinę od niej, do poznania jest trochę dalej. Ale nieważne gdzie, ważne, że wypiłam ten słynny energy drink, sok cold-pressed i zjadłam pyszne brownie. Cena, jak na ciastko jest dość wysoka, ale myśle, że jeżeli ktoś tak jak ja jest #fitfreak warto spróbować. Mam nadzieję, że za jakiś czas pojawię się znowu, być może teraz w Warszawie. A co wy myślicie o fenomenie healthy store? Byliście, chcielibyście spróbować? Dajcie znać.
A w bonusie dodaję wam moje zdjęcie z pysznym brownie. Przy okazji zapraszam wasz na mój instagram - alekssun_
Rzadko coś publikuję, ale może zacznę robic to częściej.

A tak wyglądam XD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tak wyglądam XD. Jak sobie mnie wyobrazaliscie? 😂

Moje przepisy, czyli szybko i zdrowo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz