Altı - Anlatılsa Roman Olacak Hisler Kuyusu

5.7K 224 120
                                    

Deniz Tekin, Sezenler Olmuş.

Kuytu, Ada.

Kuytu, Ada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-6-

Anlatılsa Roman Olacak Hisler Kuyusu.

Mezarımdı her sessizliğimin içindeki çığlık ve nefesimdi bir firtınaya kapılan, yüreğimin sahibine duyduğum hisler. Yokuş aşağı düşmekti bazen hayat, sabrımı bileyen bir sınav.

Ruhumdu yarayı alan, aldığı yaranın şifası olmayan. Devâsa bir muammaydı soluk borumu kavuran havanın emâreleri. İçtiğim suydu sevdâmın hâr yudumu, her yutkunuşumun sesi müziğin âhengine uyan.

Yaşamım ecelime vurgundu. Mâmâfih; ölümün avaz avaz çığlıkları çalınırdı, ona tiryaki zihnime.

Aşkıma düşman bedenler vardı, yıkımımdan zevk alan. Rahatça aldığım nefeslerin içindeki dikenler onlara batardı benden ziyade.

Arzu ettiğim tek bir beden vardı.

Hayır, hayır.

Tek bir ruh.

Görünüşü her ne kadar güzel olsa da, ben onun yüreğini seviyordum. Tanımıyordum aslında. Aklımda var ettiğim bir "o" vardı. Yalandı belki, sanırım bir hayaldi.

Buna mani olmak isteyecek kadar neden benden nefret etmişti? Ben sadece, rüyalarımda yanı başındaydım. Nasıl elimden alabilirdi, zaten elimde olmayanı? Birkaç harfi bir araya getirip bir mermi misali yüreğimi deşmesine ne lüzum vardı?

Gam ile dolan kalbim, ayaklarımın o kıza taktığı çelme kendine takılmış gibiydi. Kan pompalamayı bırakmaya yakındı. Bıraksındı. Bundan korkacak birinin olduğunu da düşünmüyordum ki zira.

Bir nehrin akışını andıran gözyaşlarım, vücudumdaki sıvıyı topyekün tüketmişti. Tekerrür eden olayların bana açtığı savaşlar, gücümü emiyordu. Şu sıcak yaz gününde bile üşüyordu güçsüz gövdem. Tüm zerrelerim tir tir titrerken Ayperi'nin evinde, onun yatağının üzerindeydim.

Pastanede olanlar, aldığım nefeslerin varlığını sorgulatıyordu. Eve gelene kadar ağlamam, vücut ısımın artmasına neden olmuştu. Lakin aynı zamanda da üşüyordum. Ayperi'ye bu halde eve gidemeyeceğimi söylediğimde, evlerinin müsait olması büyük bir şanstı. O, bana bir papatya çayı kaynatacağını söyleyip mutfağa gitmişti. Giderken de böyle yapmamam gerektiği hakkında öğüt vermeyi ihmâl etmemişti.

GÖĞÜN ACI FERYÂDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin