❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉
Pochodzenie: Haikyuu!
Postać: Kuroo Tetsuro
Zamówienie: Moni_Sero
❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉
- Nie ma takiej opcji! - Stanowczo zaprzeczyłaś.
- No ale dlaczego?
- B-bo... - Chwilę się zastanawiałaś nad jakimś dobrym argumentem. - Po prostu nie!
- Nie daj się prosić. - Podszedł do ciebie jeszcze bliżej.
- Zapomnij! - Szybko chciałaś od niego uciec. No, próbowałaś... Chwycił cię w pasie tak, by móc przerzucić sobie przez ramię.
- Puszczaj mnie! - Zaczęłaś się z nim szarpać. Niestety Kuroo był znacznie od ciebie silniejszy. Więc twoje wszelkie próby były daremne. - Jeśli zaraz mnie nie odstawisz, to pożałujesz tego!
- Skoro tego chcesz... - Po jego tonacji głosu mogłaś wywnioskować, że to dobrze się nie skończy.
Nagle brunet zrzucił cię z ramienia, a ty sama wylądowałaś w wodzie. Tak, ten głupi kocur wrzucił cię do wanny.
- Tetsuro! - Pisnęłaś zaskoczona jego poczynaniami. - Ty idioto, teraz mam całe mokre ciuchy!
- Skoro ci tak przeszkadzają to mogę na to zaradzić. - Zdjął swoją podkoszulkę, by zaraz wejść do wody. Nawet nie chciało mu się zdejmować spodni. Usiadł tuż za tobą, po czym jego dłonie powędrowały pod twoją bluzkę.
- C-co ty..? - Chwyciłaś rękoma jego, próbując odciągnąć od siebie. Niestety nie posiadałaś tyle siły. Wtedy twoja górna odzież wylądowała na podłodze.
- Oj, przecież już cię widziałem. - Stwierdził ze spokojem. Jednocześnie odpiął twój stanik i rzucił gdzieś na szafkę.
- Nienawidzę cię! - Pisnęłaś zakrywając się dłońmi.
- Też cię kocham. - Szepnął ci do ucha, by zaraz zacząć składać pojedyncze pocałunki na twojej szyi.
Chciałaś jakoś się uwolnić z tego, niestety plan poszedł się jebać. Jego dotyk był tak cholernie przyjemny, że już nawet się nie opierałaś.
Odpiął guzik od twoich spodni. Nie minęła chwila, a również leżały gdzieś pod ścianą. Jego palce zaczęły delikatnie masować twoją kobiecość przez materiał bielizny. To był już ostateczny koniec... Oddałaś mu się całkowicie.
02.02.2019r.
Godz. 21:25
CZYTASZ
Oᥒᥱ Shotყ
FanfictionAktualnie nie mam weny na pisanie czegokolwiek. 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 Rozpoczęcie: 05.01.2019r.