𝟔𝟔.

262 5 0
                                    

❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉

Pochodzenie: Naruto Shippuden

Postać: Sai

Zamówienie: (tak stare, że zgubiłam)

❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉



Sai nie był przyzwyczajony do tego uczucia. Nie wiedział, jak je nazwać, ani co z nim zrobić. Był zawsze opanowany i spokojny, nie wyrażał żadnych emocji. Ale teraz, kiedy patrzył na nią, czuł coś innego. Coś ciepłego i przyjemnego, co sprawiało, że jego serce biło szybciej.

[imię] była piękną i zdolną kunoichi z Konohy. Zauważyła, że Sai ma problem z nawiązywaniem kontaktów z innymi i postanowiła mu pomóc. Pokazała mu, jak być szczerym, życzliwym i otwartym. Z czasem Sai zaczął odczuwać coś więcej niż wdzięczność i przyjaźń wobec niej. Zdał sobie sprawę, że to jest miłość.
Podziwiał jej umiejętności i determinację, ale nie tylko to go do niej przyciągało. Była też życzliwa i troskliwa, zawsze gotowa mu pomóc i wesprzeć. Miała piękne oczy i uśmiech, który rozświetlał jej twarz.

Sai nie wiedział, jak się do niej zbliżyć. Nie umiał rozmawiać o niczym innym niż misje i techniki ninja. Nie znał żadnych komplementów ani słów miłości. Nie wiedział, jak się zachować, gdy była w pobliżu.
Czy powinien ją dotykać, czy trzymać dystans? Czy powinien jej się przyglądać, czy odwracać wzrok? Czy powinien się do niej uśmiechać, czy zachować powagę?

[imię] zauważyła jego niepewność i postanowiła mu pomóc. Zaczęła inicjować rozmowy na różne tematy, nie tylko związane z ninjutsu, czy misjami. Opowiadała mu o swoim życiu, swoich marzeniach i zainteresowaniach. Pytała go o jego opinie i uczucia. Zachęcała go do wyrażania siebie i pokazywania swojej osobowości. Pokazywała mu, że go akceptuje i szanuje, takim jakim jest.

Sai stopniowo zaczął się otwierać i odpowiadać na jej gesty. Zaczęli spędzać więcej czasu razem, nie tylko podczas misji, ale też poza nimi. Zaczęli się lepiej poznawać i rozumieć. Zaczęli się do siebie zbliżać i czuć coś więcej niż przyjaźń.Sai zdał sobie sprawę, że to, co czuje, to miłość. Było to dla niego nowe i nieznane, ale też piękne i szczęśliwe. Chciał być z nią, chronić ją i sprawiać jej radość. Chciał jej to powiedzieć, ale nie wiedział, jak.

[imię] wyczuła jego wahanie i postanowiła zrobić pierwszy krok. Pewnego dnia, gdy byli sami, spojrzała mu głęboko w oczy i uśmiechnęła się. Przybliżyła się do niego i delikatnie pocałowała go w usta. Sai poczuł, jak jego ciało i umysł reagują na jej dotyk. Odpowiedział na jej pocałunek i objął ją ramionami, działając instynktownie.  [imię] przytuliła się do niego i szepnęła mu do ucha, słowa których Sai jeszcze niedawno nie rozumiał.

- Kocham cię, Sai.

Poczuł, jak jego serce się zatrzymuje, a potem znów bije mocniej. Nie potrafił znaleźć słów, które byłyby na miarę tego, co czuł. Ale wiedział, że nie musi nic mówić. Wiedział, że ona to rozumie. Wiedział, że ona też go kocha.

- Ja ciebie chyba też kocham. - Powiedział w końcu, patrząc na nią z wdzięcznością i szczęściem.

To był początek historii miłości między Saiem, który uczył się kochać, i Reader, która pomagała mu pojąć uczucia.




Sai nie był przyzwyczajony do bycia w związku. Przez większość swojego życia był szkolony jako ninja z korzenia, organizacji, która wymagała od niego stłumienia wszelkich emocji. Nie wiedział, co to znaczy kochać, ani jak wyrazić swoje uczucia. Dopiero gdy poznał [imię], jego świat zaczął się zmieniać.

Jednak nie było to łatwe. Sai nie umiał okazywać swojej miłości do [imię] w sposób naturalny i spontaniczny. Często używał fałszywych uśmiechów, sztucznych komplementów i dziwnych pseudonimów, które czytał w książkach o romansach. Młoda kunoichi była zdezorientowana i zirytowana jego zachowaniem, ale nie chciała go zranić. Wiedziała, że on się stara i że potrzebuje czasu, aby się nauczyć.

Pewnego dnia, gdy byli na misji razem, znaleźli się w niebezpiecznej sytuacji. Zostali zaatakowani przez grupę wrogich ninja i musieli się bronić. W trakcie walki [imię] została ranna i upadła na ziemię. Sai zobaczył to i poczuł nagły przypływ strachu i złości. Rzucił się na przeciwników z furią, używając swoich technik atramentowych. Pokonał ich wszystkich w krótkim czasie i pobiegł do ukochanej, aby sprawdzić, czy jest w porządku.

Reader była przytomna, ale krwawiła z rany na ramieniu. Sai podniósł ją ostrożnie i przytulił do siebie. Nie mógł powstrzymać łez, które spływały mu po twarzy. Powiedział jej, że bardzo się o nią martwił i że nie chce jej stracić. Powiedział jej, że ją kocha i że jest dla niego najważniejszą osobą na świecie. [imię] była zaskoczona i wzruszona jego słowami. Uśmiechnęła się słabo i odpowiedziała, że ona też go kocha i że jest dumna z niego. Pocałowała go delikatnie w usta i przytuliła się do niego mocniej.

W tym momencie Sai poczuł coś, czego nigdy wcześniej nie doświadczył. Poczuł ciepło, spokój i szczęście. Poczuł, że znalazł swoje miejsce na świecie. Poczuł, że jest kochany i że potrafi kochać. Uśmiechnął się prawdziwie i pocałował Reader ponownie. Wiedział, że to jest początek ich nowego życia jako świeżej pary.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 03 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Oᥒᥱ ShotყOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz