𝟐𝟔.

2.5K 88 13
                                    

❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

Postać: Asui Tsuyu

Zamówienie: Itana-x

❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉



- Pasuje ci, kero. - Usłyszałaś po tym, gdy wyszłaś z łazienki, by się przebrać. Nagła ulewa sprawiła, że cała zmokłaś, a do domu miałaś daleko. Na szczęście dziewczyna zaproponowała ci nocleg.
- Dziękuję. - Uśmiechnęłaś się do niej uroczo, na co ledwie widoczny rumieniec pojawił się na jej policzkach.

- Naprawdę przepraszam, że ci się narzucam. - Zaczęłaś mówić przejęta.
- Daj spokój. - Pomachała ręką. - To nic takiego. - Kąciki jej ust uniosły się ku górze. - Cieszę się, że zostajesz na noc, kero. Z widoczną ulgą usiadłaś obok niej na łóżku. Dopiero wtedy poczułaś się mocno senna, co Tsuyu zauważyła

- Lepiej chodźmy już spać. - Zaproponowała ci, na co przytaknęłaś skinieniem głowy.
- To w porządku jeśli będziemy spać razem? - Dopytałaś z delikatnym rumieńcem.
- Jeśli ci to przeszka...

- Nie, nie. - Przerwałaś jej i zaczęłaś machać rękoma kręcąc przy tym głową na boki. - To nie tak, po prostu... - Zamilkłaś. Tak naprawdę denerwowałaś się przy jej osobie z pewnego powodu.
- Wiesz... - Zaczęłyście mówić w tym samym czasie patrząc sobie w oczy. Zaśmiałyście się na to. - Mów pierwsza. - Ponownie odezwałyście się razem.
- Może ja zacznę. - Powiedziała niepewnie Asui, na co przytaknęłaś jej. - Lubię cię, [imię]-chan. - Chciałaś się odezwać, lecz nie było ci to dane. - Ale w inny sposób, kero. - Zdziwiły cię jej słowa. Czy ona właśnie chciała powiedzieć to o czym myślisz? Lecz jej kolejne słowa rozwiały wszelkie wątpliwości.

- [imię]-chan, j-ja... Kocham cie. - Zamknęła powieki, a jej policzki pokrył soczysty rumieniec. Sama również byłaś na twarzy czerwona. Otwierałaś usta, lecz zaraz je zamykałaś. Powtórzyłaś to kilka razy. Po prostu nie mogłaś wydusić z siebie żadnego słowa.
- Rozumiem, że ty nie... - Przerwałaś jej wypowiedź. Pod wpływem impulsu pochyliłaś się do przodu, łącząc przy tym wasze usta. Odsunęłaś się od Tsuyu na kilka milimetrów, by móc spojrzeć w jej oczy.
- Ja ciebie też. - Na twojej twarzy pojawił się uroczy uśmiech.


10.02.2019r.
Godz. 12:33

Oᥒᥱ ShotყOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz