Mam nadzieję, że spodoba wam się taka forma tego rozdziału.Chociaż miał wyglądać zupełnie inaczej...
Pszeplaszam jeśli wam się nie spodoba...
く__,.ヘヽ. / ,ー、 〉
\ ', !-─‐-i / /'
/`ー' L//`ヽ、
/ /, /| , , ',
イ / /-‐/ i L_ ハ ヽ! i
レ ヘ 7イ`ト レ'ァ-ト、!ハ| |
!,/7 '0' '0iソ| |
|.从" _ ,,,, / |./ |
レ'| i>.、,,__ _,.イ / .i |
レ'| | / k_7_/レ'ヽ, ハ. |
| |/i 〈|/ i ,.ヘ | i |
.|/ / i: ヘ! \ |
kヽ>、ハ _,.ヘ、 /、!
!'〈//`T'', \ `'7'ーr'
レ'ヽL__|___i,___,ンレ|ノ
ト-,/ |___./
'ー' !_,.:
A teraz... Miłego czytania!
~×°×~×°×~
- [imię], teraz twoja kolej! - Wykrzyczał Oikawa pełen entuzjazmu. Reszta tylko przytaknęła na jego słowa. Spojrzałaś niepewnie na każdego z nich, po czym na butelkę leżąca na środku.
- No dobrze. - Westchnęłaś cicho. Denerwowałaś się na kogo wypadnie. Bardzo chciałaś, aby był to właśnie on.
- No szybciej ślamazaro. - Mruknął zdenerwowany Bakugo przewracając przy tym oczami.
- Spokojnie, nie musisz jej pośpieszać. - Odparł Sasuke, jak zawsze spokojnym tonem.
W końcu chwyciłaś tą przejętą butelkę i zakręciłaś. Każdy jej obrót powodował szybsze bicie twojego serca. Lecz kiedy jej prędkość spadała, twoje wnętrze gotowało się niemiłosiernie.
Nadszedł ten moment, w którym miało okazać się z kim będziesz musiała zagrać. Zamknęłaś oczy z tego stresu.
~×°×~×°×~
- Sasuke! - Na to imię otworzyłaś powoli oczy, by móc na niego spojrzeć. Jego wyraz twarzy nie mówił ci nic. Był zawiedziony? Może jednak się cieszył?
WYBÓR:
1. Wycofujesz się.
2. Grasz.
WYBÓR NR 1.
Zdjęłaś z siebie bluzę, po czym odłożyłaś za siebie. Usłyszeć można było jęki zawodu. Brunet niewzruszony chwycił butelkę, po czym gra toczyła się dalej.
CZYTASZ
Oᥒᥱ Shotყ
FanfictionAktualnie nie mam weny na pisanie czegokolwiek. 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 Rozpoczęcie: 05.01.2019r.