❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉
Pochodzenie: ---
Postać: ---
Zamówienie: ---
❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉⊱•═•⊰❉
Myślisz, że co...
Że zamknę się na cztery spusty i będę płakać?
Załamie się i nie powstanę?
Będę na kolanach błagać cię o powrót?Wybacz ale twój tok myślenia jest błędny, nie mam takiego zamiaru. Szczerze mówiąc to cieszy mnie to. Dopiero teraz czuję się naprawdę szczęśliwa. W końcu mogę żyć po swojemu. Nie jestem przez ciebie ograniczona. Już od dłuższego czasu pragnęłam się od ciebie uwolnić. Jednak byłam zbyt słaba, by ci się postawić. Jednak teraz to już przeszłość. TY jesteś moją przeszłością.
Pora bym odbiła się od dna, na którym znalazłam się wraz z tobą. Teraz kiedy pozbyłam się mojego balastu, ciebie... Będę mogła szybować nad wyżynami. Jeśli lot mnie zmęczy, jeśli będę spadać... Nie martw się, w przeciwieństwie do ciebie, nie jestem sama. Mam bliskie mi osoby, które użyczą mi własnych skrzydeł. Nie dopuszczą abym ponownie dotknęła dna.
Nadeszła pora na zmiany, tym razem wykorzystam daną mi szansę. Zacznę nowe życie, bez twojej osoby, czy podobnym. Jeśli nie znajdę innego to trudno. Jestem pewna, że samej będzie mi lepiej, niż z kimś twego pokroju.
Żegnam się z tobą, nawet nie mam zamiaru uronić chodź by jednej zły (chyba, że szczęścia). Z wielkim uśmiechem na ustach odchodzę z walizką w ręku. Jadę ulicami miasta, którego już więcej nie ujrzę.
Minęło ponad dziesięć lat, a ty wciąż wysyłasz mi listy, jak staromodnie. Gdybym nie rozpoznała twojego charakteru pisma, nawet bym nie pomyślała, że to właśnie ty mogłeś napisać. Czyżbyś się w końcu zmienił? Wybacz ale spóźniłeś się o kilka lat.
Uważałeś, że zostanę sama w jakimś gnijącym miejscu. Tymczasem znalazłam porządnego faceta, z którym mam dwoje dzieci. Duży dom z pięknym ogrodem, w którym co roku rosną przeróżne kwiaty. Jak widać i tym razem się myliłeś. Wygląda na to, że nawet ktoś taki jak ja może wzbić się w górę, ponad ten chlew. Zaczęłam nowe życie zapominając o mrocznych czasach. Odcięłam się całkowicie od przeszłości, od Ciebie.
Znalezione w starych notatkach.
28.03.2019r.
Godz. 11:40
CZYTASZ
Oᥒᥱ Shotყ
FanficAktualnie nie mam weny na pisanie czegokolwiek. 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 Rozpoczęcie: 05.01.2019r.