"No Nialle konečně si tady." řekne máma hned, jak vejdu do kuchyně. Opravdu se mi sem nechtělo, ale uklidňuje mě to, že se mi celý den už nic nestalo, jako by všechno zlé odehnal Liam. "Mám spoustu práce, musím uvařit a...a uklidit a prostě všechno připravit. Jdi do pokoje a uklid si tam ten bordel." pošle mě nahoru a já jsem za to víc než rád.
S povzdechem hodím školní tašku pod stůl a začnu uklízet všechny věci po pokoji. Špinavé prádlo, které už se nejspíš nedá nosit odnesu do koupelny a hodím do koše na prádlo, čisté prádlo uklidím do skříně, posbírám všelijaké papírky, obaly od bombónů a různých dobrůtek a vyhodím je do koše a ustelu si. Všechno to mám hotové do deseti minut a tak si pohodlně lehnu na postel a napíšu Liamovi. Takhle mám v plánu strávit necelý dvě hodiny než přijede návštěva. Mimochodem s Alanovými rodiči jsem se ještě neviděl a doufám, že nepřijde i jeho bratr s rodinou, protože co jsem tak zaslechl tak má Alanův brácha manželku a tři malé děti. To bude opravdu super večer tohle.
Niall: Já chci do školyyyyy :'(
Liam: Co?!
Niall: No normální lidi říkají ve škole že chtějí domů. No já chci do školy :(
Niall: Chci být s tebou
Liam: Miláčku musíš to vydržet. Víš co jsem ti slíbil :)
Niall: Vím a nechci předbíhat ale jsem si na 99,9% jistý že ti napíšu aby sis pro mě přijel. Navíc...
Niall: Napadlo mě...víš zítra je sobota no a pokud bys neměl jiné plány tak...tak bych ho třeba rád strávil s tebou :)
Liam: No...já už vlastně plány mám
Niall: Aha...tak to nevadí třeba jindy :)
Niall: A co budeš dělat?
I přes to, že mě to mrzí mu to přece nemůžu dávat za vinu. Nemůže se mnou počítat pořád.
Liam: Víš předevčírem jsem si napsal seznam co všechno budu dělat :D
Liam: Chceš ho poslat?
Niall: Jo :)
Takže on se mou nebude jen kvůli nějakému hloupému seznamu?
Liam:
Po tom, co jsem si prohlídl tu fotku, myslel jsem, že snad zešílím. Chtělo se mi brečet dojetím. Tohle si prý napsal předevčírem a to bylo hned ten první ten, co jsme se spolu oficiálně dali dohromady. Bože já ho opravdu miluju.
Niall: Miluju tě víš to?
Liam: Vím :3
Liam: A já miluju tebe :*