Netrvá to dlouho a ucítím Liamovi dlaně na mém pase.
"Miláčku? Co shováváš pod těmi tepláky?" zeptá se se zrychleným dechem.
"Proč se nekoukneš a nezjistíš to?" ušklíbnu se a opřu se lokty o linku a vystrčím zadeček.
Liam svými dlaněmi sjede na můj zadek a pořádně ho zmáčkne nutíc mě tak zasténat. Nebudeme si lhát. Liamovu dálku cítím při každém kroku ve svém zadečku a když mi teď půlky zmáčkl nemohl jsem si vůbec ztěžovat.
Po chvíli laskání mého pozadí svými dlaněmi mi začne pomalu stahovat tepláky a s každým odhaleným centimetrem se mu zrychlí dech. Když tepláky stáhne do půlky stehen sami pak sklouznou na zem a já z nich vystoupím. Liam dýchá, jako by právě uběhl maraton a lehce přejíždí po krajce zakrývající můj zadeček.
Najednou mě chytí prudce za boky a přirazí si mě na svou bouly v kalhotech. Musím hlasitě zavzdychat nad tím pocitem.
"Ani nevíš, co se mnou děláš lásko." zavzdychá mi do ucha a zatahá za můj ušní lalůček.
"Tak mi to ukaž." zakloním hlavu a začnu se zadečkem otírat o jeho naběhlou erekci.
"Kurva..." zanadává a rychle mi kalhotky stáhne. Natáhnu ruce dozadu a začnu mu stahovat jeho kalhoty i boxerky. Nakonec si je, ale sám stáhne pod kolena a chytí mé levé stehno do dlaně. Nadzvedne mi nohu a položí mi ji na linku na což zasténám, jako raněné zvíře, když do mě zasune svou chloubu až pokořen. Začne mě líbat na krku a chvilku čeká než si zvyknu. Nemusí, ale dlouho vyčkávat a já sám přirazím proti jeho penisu vytvářejíc tak slastné tření, které mě nutí vzdychat na celý byt.
Liam do mě zběsile přiráží a vzdychá mi do ucha, jak moc jsem dokonalý. Já se prohýbám v zádech a zakláním hlavu vzdychajíc na celé kolo jeho jméno a snažím se přirážet proti němu. Při každém přírazu hrubě narazí do mé prostaty a dostává mě tak do výšek.
Natočím hlavu tak, abych mu viděl do očí přitáhnu si ho do polibku vzdychajíc mu do úst.
Své zběsilé přírazy ještě zrychlí a já myslím, že se slastí zblázním. Ještě několikrát silně narazí do mé prostaty a já se s výkřikem jeho jména udělám na linku před sebou. Moje stěny se kolem Liama stáhnou a on se tak udělá po pár přírazech do mého nitra. Unaveně se opře celou vahou o má záda a snaží se vydýchat ten skvělý pocit, jako já. Po chvíli ze mě vyjde a já zakňučím nad pocitem prázdnoty. Liam si natáhne kalhoty a já se k němu unaveně otočím, přitahujíc si ho do polibku.
S úsměvem mi polibek oplatí a své dlaně přesune na můj zadek mačkajíc ho ve svých dlaních.
"Pořád mám hlad." zasměju se, když se od něj odtáhnu.
"Kdybys nenosil tak sexy kalhotky mohl už ses už dávno najíst." zasměje se pustí mé boky. Já si obléknu kalhotky a tepláky a podívám se na nepořádek na lince.
"Ehm...Li?" zeptám se červenajíc se.
"Ano?" otočí se na mě.
"Kde...kde máš nějaké ubrousky? Víš, abych...uhm...abych mohl uklidit no..." sakra připadám si, jako malý dítě, co nedokáže mluvit o sexu. Když tohle je tak hrozně trapný.
Liam se lehce zasmál a přešel ke mě. "Jsi roztomilý, když se červenáš." zasměje se a podá mi ubrousky.
Se stále červeným obličejem ubrousky přijmu a otočím se k lince, kde utřu své sperma. Kapesník pak vyhodím do koše.
***
"Li je to výborné." řeknu s plnou pusou a láduju se jeho výborným oběděm.
"Tak to jsem rád, ale mluví se s prázdnou pusou zlato." políbí mě do vlasů a odnese svůj špinavý talíř do dřezu. "Ty tady zatím papej a já nám dojdu vyměnit povlečení ano?" usměje se na mě a já jen přikývnu. Li odejde do ložnice, ale za chvíli se vrátí s mým mobilem v ruce.