Liam: Nialle kde jsi?
Liam: Už jsi tu měl být půl hodiny
Liam: Stalo se něco?
Liam: Nialle?
Liam: Nialle sakra zvedni mi ten telefon
Liam: Bojím se o tebe
Liam: Sakra volám ti snad po desáté kde jsi lásko?
Liam: Nialle udělal jsem něco?
Liam: Proč mi neodpovídáš?
Liam: Stalo se ti něco?
Už hodinu se snažím svému blonďáčkovi dovolat. Měl za mnou přijet autobusem tak jako vždycky, protože kluci chodili do práce a neměli čas. A já to chápal, ale teď, když mi Niall neodpovídá, mám hrozně strach, že se mu nebo miminku něco stalo. Jestli se mu opravdu něco stalo, tak si to do života neodpustím, protože se mu to stalo po cestě za mnou. Sakra nesmím takhle přemýšlet! Třeba mu ujel autobus a vybil se mu mobil. Ale sakra vždyť jezdí pravidelná linka každou čtvrt hodinu.
Znovu najdu číslo na Nialla a přiložím si mobil k uchu. No tak Nialle zvedni to! "Volaný účastní je dočasně nedostupný." ozve se jako pokaždé hlas nepříjemného chlapíka, kterého jsem pomalu začínal nenávidět.
Sakra co mám dělat? Z nemocnice mě nepustí. Teprve dneska ráno mi dovolili se na deset minut projít po nemocnici a potom jsem musel zpátky do postele. Ale nemůžu se mu dovolat. Mám o něj hroznej strach. Hrozně se bojím, že se mu něco stalo.
Potom mě to napadne. Rychle sáhnu po mobilu, který jsem zoufale hodil do peřiny a vyťukám číslo na mého nejlepšího přítele.
Jedno prozvonění...
Druhé...
Třetí...
"Ano?" ozve se Louisův hlas a já mám pocit jako bych v něm zaslechl něco jako nejistotu a nervozitu?
"Louisi prosím tě nevíš, kde je Niall? Nezvedá mi telefon a už tady měl být před hodinou! Mám o něj hrozný strach..." začnu ze sebe rychle drmolit. Musím vědět, co s ním je a jestli je v pořádku. Ale co když o něm Louis nic neví? Co když je normálně v práci a o Niallovi nic neslyšel?
"Liame..." povzdechne si a můj dech se zadrhne. Něco se stalo. Co je s Niallem?! A co je s miminkem?! "Teď hlavně zachovej klid ano? Bude to v po..."
"Kurva Louis neokecávej to a okamžitě mi vyklop, kde je Niall! Stalo se mu něco?" nejdřív křičím, ale potom svůj hlas zjemním. Slzy se mi derou do očí z pomyšlením, že se mému miláčkovi opravdu něco stalo a nejraději bych si nafackoval za to, že jsem ho nedokázal ochránit.
Louis si znovu povzdechne "Je tady. V nemocnici. Teď je u doktora na vyšetření." řekne potichu a skoro na jeden nádech.
Jedna neposedná slza mi sjede po tváři a strach začne narůstat "C-co se stalo?" zeptám se však hned.
"On...krvácel." vydechne po chvíli ticha, kdy jsem myslel, že zešílím. "Volal mi asi před půl hodinou, že krvácí a že se bojí, že přišel o miminko. Bylo mu hrozně špatně. Dojel jsem pro něj jak nejrychleji to šlo a přivezl ho do nemocnice."
Moje srdce jako by vynechalo úder. Před očima se mi na chvíli udělalo temno a hlava se mi zatočila. N-Ne to nemůže být pravda. Nemůže!