"Co bys chtěl dneska dělat lásko?" zeptá se mě něžně Li, když společně sedíme na gauči pod dekou, i když rozhodně žádná zima není a tiskneme se k sobě. Na našich klínech spinkají dvě malá klubíčka chlubů a spokojeně předou.
"Být s tebou." zachichotám se a políbím ho na tvář. Položím si hlavu na jeho rameno a zadívám se na obrazovku televize, kde dávají Strašidelný dům. Není to špatný film.
"To je podmínka." zasměje se "A co bys se mnou chtěl dělat?" svou velkou dlaní mě hladí po boku pod tričkem a mě každou chvíli naskakuje husí kůže.
"Tahle činnost mi vyhovuje." zapředu, jako kotě a pohladím Nialla mezi oušky.
"Přece se nebudeme celý den válet na gauči." zasměje se. No jo, je vidět, že je to učitel tělocviku.
"Proč ne?"
"Protože nejsme líná prasátka a půjdeme se, alespoň projít." sundá z našich klínů koťata a začne se zvedat. Já, ale nechci někam jít a proto mu obmotám silně paže kolem krku a jedním ladným pohybem se přesunu na jeho klín.
"Nechci jít ven. Budu se k tobě muset chovat odtažitě. Nebudu tě moct držet za ruku, nebudu tě moct políbit." zaskučím mu zmučeně do ucha a přejedu předními zoubky po jeho lalůčku. Na krku mu naskočí husí kůže a mě to více než potěší.
"Ale no tak zlato, to zvládneme." snaží se mě přesvědčit, ale vím moc dobře, jak se mu má péče líbí. Začne se polibky přesouvat na jeho krk a přejedu jazykem po jeho krční žíle. Liam slastně zabručí a zakloní hlavu, nechávajíc mě, abych mu dělal dobře. A že se mi tahle činnost hodně líbí.
Své dlaně přesune na můj zadek a pořádně ho zmáčkne. Po chvíli mu, ale laskání mého pozadí přes tepláky a boxerky přestane stačit a proto svými mrštnými dlaněmi zajede pod oba kousky mého oblečení a pořádně uchopí mé půlky, roztahujíc je od sebe.
Zavzdychám mu do krku a nasaju jeho jemnou kůžičku, vytvářejíc znaménko. Liam vydechne všechem vzduch z plic a nepřestává laskat můj zadek svými dlaněmi.
Začnu se rozkrokem třít o ten jeho a nechám hlasité steny a vzdychy vycházet z mých úst. Liam na tom není jinak a přitahuje si mě proti své bouli, která se mu začala tvořit v kalhotách.
Odtáhnu se od Liamova krku a podívám se na svůj výtvor, nepřestávajíc pohybovat boky. Sakra nevěděl jsem, že jsem až tak dobrý.
Teď rozhodně každý bude vědět, že Liam někomu patří, protože červený až skoro černý flek na jeho krku nelze přehlédnout. Znovu se chci přisát na Liamův krk jenže mé otevřené rty a vycházející vzdychy mi to nedovolí. Liam zatlačí jedním prstem na můj vchod a já myslel, že slastí zešílím. Stejně, jako včera. Přál jsem si, aby do mě zasunul své tři dlouhé prsty a narážel do mé prostaty dokud bych se neudělal na naše hrudě. Stejně, jako včera. Přál jsem si svíjet slastí, kterou by mi způsoboval stejně, jako včera. Chtěl jsem, aby po mém vchodu přejel jazykem a aby mě lízal tak dlouho dokud bych neprosil o víc a zároveň si nepřál nic jiného. A chtěl jsem, aby do mě zasunul svou velkou erekci a donášel mě tak do výšin. Chtěl jsem cítit ten pocit, když spojíme naše nejintimnější místa. Chtěl jsem cítit jeho přírazy ještě několik dní, abych věděl, že to nebyl jen sen, ale skutečnost.
"L-Liame..." zavzdychám se zatajeným dechem a prohl se v zádech, když do mě Liam zasunul opatrně jeden článek svého dlouhého prstu. I to mi stačilo k tomu, abych vzdychal na celé kolo a abych myslel, že okamžitě vybouchnu. "V-víc L-Li víc..." zavzdychám zničeně a unaveně si opřu hlavu o jeho rameno vzdychajíc, jak pominutý.