Už od rána je Liam značně nervózní. Snaží se to nedávat znát a být stále můj silný Liam, ale já na něm poznám, že se bojí. Já chápu, že je tohle pro něj vážný krok, protože přece jen ho budu představovat mému tátovi. Ale chci, aby se nebál a byl sám sebou.
"Miláčku..." povzdechnu si, když Liam sedí naproti mě u stojí, koukajíc do skoro plného kelímku s jogurtem a při tom podupává nohou o zem.
"A-Ano?" zvedne ke mě po chvíli pohled, když mu dojde, že jsem něco říkal.
S povzbuzujícím úsměvem natáhnu svojí ruku k té jeho a pohladím ho po ní "Zvládneš to."
Věnuje mi malý úsměv a mou dlaň chytne do těch svých a políbí ji."Prostě se bojím, že něco pokazím a tvůj táta mě nebude mít rád. Vím, že na něm nezáleží, jestli se mnou budeš nebo ne, ale i tak prostě..."
"Lásko klid." zastavím jeho plašení a nahnu se k němu, věnujíc mu polibek "Bude tě mít rád. Jsi přímo ztělesnění dokonalého přítele."
"To bych zrovna neřekl..." uchechtne se "Občas se s kamarády opiju, zapálím si cigaretu, moje chování tě několikrát donutilo plakat..." určitě by dál pokračoval, ale mě zarazila jeho předešlá informace.
"Ty kouříš?" nadzvednu tázavě obočí. Nemám rád, když někdo kouří. Sám jsem to párkrát zkusil, ale nikdy mi to nechutnalo. Jeto hnus a zabijí to lidi.
"Jo..." řekne po chvíli, kdy mu dojde, že tenhle fakt o něm ještě nevím. "Není to nijak silně jen si občas zapálím s Louisem. Někdo si příležitostně dá trávu a já zase cigaretu." pokrčí rameny a podívá se mi nervózně do očí, čekajíc na mojí reakci. Nechci na něj křičet, že mi to neřekl nebo dělat scény. Jen se mi to prostě nelíbí.
"Nechci, abys kouřil." zamračím se "Zabijí to..." nakonec s,e ale ušklíbnu. "Navíc vědci nedávno zjistili, že to způsobuje impotenci."
Liam se zasměje a jedním šikovným pohybem mě donutí postavit a sednout si mu na klín, což udělám velmi rád.
"Jak sis už dokázal všimnout, tak s impotencí rozhodně problém nemám." směje je stále s úšklebkem a jednu svou dlaň položí těsně nad můj zadeček, držíc mě, abych nespadl a druhou položí na mé bříško.
"To je pravda." zachichotám se a políbím ho na nos. "A když mluvíme o věcech týkající se tohohle..." nakonec se, ale vrátím ke svému úšklebku. Dneska mám nějakou hravou náladu. Rukou sjedu na Liamův klín a jemně po něm přejedu přes látku jeho kalhot a boxerek. "Nechtěl bys třeba pomoct se uvolnit?" skousnu si spodní ret a nevině zamrkám.
Liamovi se zadrhne dech a jeho zorničky se rozšíří. Nemohl jsem si pomoct, ale přišlo mi to hrozně sexy. Ten chtíč a touha byly přímo hmatatelné. Stále se skousnutým rtem skloním hlavu a podívám se na klín mého přítele. Jedním prstem přejedu po jeho chloubě, která o sobě začínala jen díky mé nabídce znát. Líbilo se mi pomyšlení, že jen má slova ho dělají tvrdým.
"N-Nemusíš to dělat." dostane ze sebe Liam a určitě mu to muselo dát hodně práce, protože bylo vidět jak si přeje, abych si před něj klekl a pomohl mu s jeho velkým problémem.
Nic mu na to neodpovím a slezu z jeho klína, klekajíc si před židli. Bez rozmýšlení natáhnu své dlaně k jeho kalhotám, které jsem mu jedním pohybem stáhl společně s boxerkami. Liam nadzvedl boky, aby mi trochu pomohl a když jsem mu pohlédl do očí, viděl jsem jak moc natěšený je.Sklonil jsem se k jeho klínu a uchopil jsem jeho velký penis do ruky. Liam slastně přivřel oči a když jsem po jeho chloubě několikrát přejel dlaní, z jeho úst se vydral tichý sten. Chviličku jsem ho trápil pomalými pohyby na jeho chloubě až jsem si nakonec vzal jeho celou délku do svých úst. Liam táhle zasténal na celou kuchyni a vpletl mi svou dlaň do vlasů. Pohyboval jsem svou hlavou nahoru a dolů a přitom jsem se mu snažil způsobovat, co největší slast. Několikrát jsem k němu zvedl svůj pohled a musím vám říct, že jsem nikdy neviděl nic tak úžasného jako Liama, který se zmítá ve vlnách rozkoše.