Niall
"Ne zlato já tady s tebou zůstanu." řekne nekompromisně Liam, když ho druhý den odpoledne propustili domů. Právě podepsal nějaké papíry a já chtěl, aby se jel domů pořádně vyspat nebo si jel alespoň odpočinout. Celou dobu, co jsem v nemocnici se o mě staral jako o princeznu.
Vždycky když mi přinesli nějaký ten nemocniční blaf, tak mě krmil, aby mi to chutnalo alespoň o malinko líp. Taky mi chodil do ufetu pro různé mňamky, protože tady jsem dostával akorát snídani, oběd, večeři a po většinu času se to nedalo jíst. Taky se mnou byl pořád v posteli a přiznejme si to...manželská postel je lepší, protože na ní můžete se svou láskou rozvalit což na téhle posteli nejde.
"Ale miláčku, já to tady zvládnu. Navíc mě zítra pustí. Budu v pohodě." pohladím ho po tváři.
"Musíš si odpočinout."
"Nic nemusím. Chci tu být s tebou a dávat na tebe pozor." málem jsem zapomněl zmínit, že mi včera večer bylo nehorázně špatně z toho stresu, co jsem zažil a znovu se mi chtělo zvracet. Liam i přes to, že na sebe musí dávat pozor mě zval do náruče a běžel se mnou na záchody. Taky jsem mu za to potom vynadal, že si ublíží, ale on se na mě jen roztomile culil, což mě samozřejmě rozčílilo ještě víc. Vztekle jsem se ho ptal proč se směje a on mi odpověděl, že se mu líbí jak se o něj bojím. Jo bojím se o něj a to kurva hodně, když mě po těžké operaci nosí po nemocnici a běhá. Taky jsem mu to už zakázal. Nikam běhat ani mě nosit nebude. Ještě se mu něco stane a já si to budu muset vyčítat.
"Sám víš, že tomu odpočinku stejně moc nedám." ušklíbne se a já se uchechtnu. Jo to si dokážu představit.
"Tak víš co?" ušklíbnu se teď já "Po cestě můžeš koupit barvu a pozvi Louise a Harryho, aby ti pomohli vymalovat dětský pokojíček."
Liamovi se rozzáří oči. "Lásko to je skvělý nápad." nakloní se ke mě a políbí mě na rty. "Ale i tak tě tady nechci nechávat samotného." zamračí se.
"To je v pohodě." usměju se na něj. "Alespoň bude vymalováno než se vrátím a budeme pak moc rovnou nakoupit nábytek a všechno ostatní." usměju se nad představou vybaveného pokojíčku pro našeho medvídka.
"To zní skvěle." usměje se můj brunet a pohladí mě po tváři. "A jakou barvu?"
"Li já vím, že jsme si nakonec řekli, že si necháme říct pohlaví miminka, ale líbilo by se mi, kdybychom pokojíček udělali do neutrálních barev, bílá, šedivá, béžová, možná i hnědá a černá." nejistě se na něj podívám a on se jen zářivě usměje.
"Taky by se mi to tak líbilo." políbí mě na čelo "Takže co takhle béžové stěny a nábytek do šediva a bíla?"
"To by bylo skvělý." pochválím jeho nápad a našpulím pusu. Li se zasměje, ale skloní se a láskyplně mě políbí. Zapletu mu ruce do vlasů a přitáhnu si ho k sobě blíž.
***
Liam: Už jsem koupil barvu :D
Niall: Super :D
Liam: Za chvíli by měli přijet kluci a pomoct mi vyklidit věci z té místnosti a vymalovat to tam
Niall: Hlavně prosím ať se ti nic nestane :'(
Liam: Neboj miláčku :* Budu v pohodě
Niall: To jsi říkal i před tím než jsem se v noci probudil s tím že zvracíš krev.
Liam: Ale teď se mi opravdu nic nestane :*
Liam: Navíc kluci mi nedovolí se nějak ztrhat aby se mi něco stalo
Liam: Naopak už mě Louis upozorňoval ať nepočítám s tím že budu něco dělat :D
Niall: To je dobře protože bych je oba zaškrtil kdyby se ti něco stalo
Liam: Dobré vědět :D
Liam: Předem je varuju aby věděli jaké to bude mít následky :D
Niall: Liame nedělej si ze mě srandu -_-
Niall: Já to myslím vážně
Liam: Promiň lásko :*
Liam: Víš že to nemyslím vážně :*
Niall: Jen aby :*
Niall: Mimochodem hádej kdo tady byl před chvilkou :D
Liam: Sestřička?
Niall: No jak se to vezme...
Niall: Jo byla tady a řekla mi že se nemám lekat protože tady byla jen na záskok za jednoho kolegu který dneska nastoupil takže se se mnou rozloučila a před chvilkou mi přišel ten její kolega neboli zdravotní bratr dát oběd :D
Niall: Docela pěkný :D
Niall: Jmenuje se Mark, je mu 25, bydlí tady v Londýně už od vysoký a řekl mi že se s ním před pár dny rozešel přítel
Liam: Chceš abych žárlil?
Liam: Protože se ti to daří
Liam: A velmi úspěšně
Niall: Ale no tak lásko přece se nebudeš čertit :D
Niall: Ty víš že mám oči jen pro tebe :*
Liam: Jen aby...
Niall: Liame doufám že jsi tu poslední zprávu nemyslel vážně
Niall: To mi nevěříš nebo co?
Liam: Samozřejmě že ti věřím
Liam: Promiň jen se prostě cítím ohrožený :*
Niall: Nemáš proč :*
Niall: Jsi mnohem krásnější než on a navíc jsi můj :*
Liam: Jenom tvůj :*
Liam: Už musím jít lásko kluci jsou tady tak jdeme pracovat :*
Niall: Dobře :)
Liam: Potom ti pošlu fotku jak je to vymalovaný jo? :)
Niall: S tím počítám :*
Niall: Miluju tě :*
Liam: Já tebe :*