54.

2.9K 129 14
                                    

Uběhlo dalších pár dní od návštěvy u mého táty. Nakonec si s Liamem neskutečně sedli a my u něj přespali z toho důvodu, že si Liam sedl s tátou na gauč, koukali na fotbal, bavili se o svých zálibách a samozřejmě i popíjeli pivo. Nevadilo mi to. Byl jsem rád, že si spolu tak rozumí, ale bohužel se mi udělalo špatně a tak jsem si šel lehnout. Liam samozřejmě silně protestoval a snažil se mě přesvědčit, že půjde se mnou a bude na mě dávat pozor, ale nakonec jsem mu to vymluvil a on tam zůstal s tátou. Naštěstí jsem ten pocit na zvracení zaspal a ráno už mi bylo dobře. Teď sedím na gauči u Louise a Harryho doma a čekám na Liama. Kluci nám navrhli jestli neuděláme pánskou jízdu a tak u nich dneska přespáváme. S kluky si neuvěřitelně rozumím a neuvěříte, co mi před pár minutami Harry nabídl.

Ve druhém patře tohoto domu má malý ateliér, kde fotí Louise a své přátele a zeptal se mě s nadšením v očích jako malé dítě, jestli bych se nechtěl nechat vyfotit s bříškem. Upřímně moje bříško mi přijde na to, že jsem teprve na začátku třetího měsíce trochu moc velké, ale upřímně nevím jak moc velké jsou bříška ostatních maminek.

Ale nakonec jsem si řekl proč ne a proto jsem kývl. Louis i Harry byli štěstím bez sebe a pomalu jsme se vydali do ateliéru.

"Nialle mohl by sis sundat tričko, aby to bylo líp vidět?" zeptá se mě s ďolíčkovým úsměvem Hazz a já jen stydlivě přikývnu. Dřív jsem s nahotou moc problém neměl. Ano moje tělo se mi nelíbilo, ale byl jsem vždycky zvyklý na urážky na mé tělo a proto mi bylo jedno jestli mě někdo uvidí, ale teď když mám bříško, mám pocit, že jsem tlustý, i když tomu tak není. Navíc Liam, když jsme doma, chce abych nosil svoje trička, protože zvýrazňují moje bříško a jemu to prý přijde nádherné a neskutečně roztomilé.

Nakonec mi Harry řekl abych si stoupl před bílé plátno a dal ruce kolem bříška. Takhle to pokračovalo asi půl hodinu různě jsem stál, měnil pózy, Harry mě fotil z každého úhlu a já si to užíval. Líbilo se mi to. Navíc mě Louis každou chvíli rozesmával, takže na většině fotkách mám upřímný úsměv. Potom mi Harry řekl, abych si sedl do tureckého sedu a pořád mě fotil, i když jsem si teprve sedal. Opravdu jsem měl pocit, že prakticky ani nesundává prst ze spoušti foťáku.
Objímal jsem svoje bříško. Dokonce jsem na něm udělal i dlaněmi srdíčko stejně jako je to na mnoha obrázkách na internetu.

 Dokonce jsem na něm udělal i dlaněmi srdíčko stejně jako je to na mnoha obrázkách na internetu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A pak chtěl, abych udělal další věc, při které vznikla fotka, kterou budu chtít ukázat Liamovi. Hrozně se mi líbí. Harry mě požádal, abych si lehnul a přestal mě fotit. Odešel ke krabici kde měl různé rekvizity, když si někdo přál něco speciálního a vytáhl z ní plyšového medvídka a bílé botičky. A vznikla tahle fotka.

 A vznikla tahle fotka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Unknown - Niam |m-preg|Kde žijí příběhy. Začni objevovat