Liam před chvíli odešel do práce, poprvé po jeho operaci a já se o něj bojím. Přece pracuje s Danem. Co když mu něco udělá? Nebo hůř. Co když mi ho vezme? Nebo co když se s ním Liam zase popere?
Právě mi končí 15 týden a Liam mě celou dobu opečovával. Staral se o mě jako o princeznu. Za ty dva týdny, co se mnou byl doma, jsme dokončili dětský pokojíček, který je opravdu nádherný a já se nemůžu dočkat až tady s námi náš Liam bude a bude si v tom pokojíčku hrát.
Taky jsme často chodili na procházky. Byli jsme v parku, kde nám Liam udělal piknik u jezera, taky jsme jeli s Louisem a Harrym na chatu do lesa na dva dny, kde jsme si taky nádherně odpočinuli no a...skončilo to tak, že kluci do tří do rána oslavovali Liama. A teď nemyslím mého Liama, ale našeho Liama. Kluci byli nadšení, že čekáme kluka a měli radost i za Liama.
Taky jsme si spolu za ty dva týdny hodně užívali. Liam ze začátku hodně protestoval, že mi nechce ublížit, ale sám jsem se doktora zeptal, na což ani nevím, kde jsem sebral odvahu a on mi řekl, že je vše v pořádku a pokud Liam bude opatrný, tak až do nějakého 25. týdne mít sex můžeme. Za což jsem rád. Znovu to bylo jako za doby, kdy jsme spolu začínali bydlet. Spali jsme spolu skoro každý den a nebo si vypomohli malou službičkou. Vůbec si na to nestěžuju. Liam je v posteli dokonalý a po jeho slovech, která mi šeptá do ucha, když vydýcháváme svůj orgasmus, se cítím alespoň trochu krásný a chtěný.
Liam: Už jsem ve škole :)
Liam: Ale už chci domů :'(
Liam: Je hrozný nezvyk nemít tě u sebe 24 hodin denně :(
Niall: Taky se mi stýská :'(
Niall: Ale musíme to vydržet :(
Niall: Co Dan?
Liam: Neboj lásko ještě jsem ho ani nepotkal na chodbě
Liam: Za chvíli máme poradu kde nám ředitel chce něco oznámit a tam ho určitě potkám
Liam: Nechce se mi tam
Niall: Liame slib mi že se s ním nebudeš prát
Niall: Nechci aby se ti zase něco stalo
Liam: Dobře slibuju
Liam: Ale budu se muset hodně přemáhat
Niall: Prosím vážně nechci aby se ti znovu něco stalo
Niall: Znovu už bych to nezvládnul
Niall: Liam tě potřebuje
Niall: Já tě potřebuju
Liam: A já potřebuju vás a slibuju ti že se s ním prát nebudu :*
Niall: Dobře
Liam: V kolik máme být zítra u toho doktora? :)
Niall: Ve dvě
Liam: Sakra končím v půl druhý
Liam: No nic vezmu si další volno, ředitel to pochopí :)
Niall: Ne to je dobrý miláčku já nechci aby jsi si znovu kvůli mě bral volno
Niall: Můžu klidně říct Harrymu nebo Louisovi :)