71.

1.9K 115 0
                                    

Ležel jsem na posteli a plakal. Tak moc mě to bolí, že mi neodepisuje. Nevím, co si myslet. Mám pocit jako by na mě za tu dobu, co jsme se neviděli zapomněl.

Nikdy jsme si nemyslel, že by náš vztah mohl skončit zrovna takhle. Vždyť bylo všechno v pořádku. Tedy nebylo ale mezi námi ano. Vypadal, že mě miluje. Vypadal, že miluje mě i miminko. Vypadal, že mu stojíme za to se postavit Danovi.

Co když spolu celou dobu chodili? Co když spolu celou tu dobu něco měli a já jim na to skočil? Třeba si Liam chtěl jen užít a odkopnout mě. Nechtěl, abych otěhotněl, ale potom když se to stalo, tak mu bylo blbé mě odkopnout.

Ne to mu nevěřím. Nemohl by mi něco takového udělat. Vždyť ho znám. Liam by nikdy nic takového nikomu neudělal. Nikdy by mi takhle nechtěl ublížit. Ale proč mi tedy neodepisuje? Proč mě tak moc ignoruje? Proč se uzavřel a neodpovídá mi? Vždyť jsem pro něho chtěl být ten nejlepší. Nechtěl jsem, aby to takhle skončilo. Alespoň kvůli tomu, že čekám jeho dítě by mi mohl napsat, že je konec. Alespoň kvůli němu, když pro něho nic neznamenám.

Proč se to ale tak najednou pokazilo? Vždyť jsem nic neprovedl. Nebo si Liam později uvědomil, že mu za ty nervy nestojím? Ach jo já nevím, co mám dělat.

Udělám mu to jednoduší. Opustím ho dřív než se rozhodne jednou navštívit kluky, abych s es ním nemusel vidět. Bude to lepší. Odejdu z jeho života a bude tak všechno jako dřív. Nebude se o mě muset starat. Nic od něj nebudu chtít. Sakra nikdy jsem nechtěl, aby se mi tohle všechno stalo. Nestál jsem o to, abych byl těhotný. Nestál jsem o Dana, nestál jsem o tohle. Nikdy jsem tohle nechtěl. Své miminko miluju, ale teď by bylo opravdu lepší, kdybych ho neměl. Nemuselo by se totiž narodit do tohohle vztahu kde miluje jen jeden.

Setřu si slzy z tváří a chystám se vstát a začít se balit. Nemá smysl tady zůstávat. Budu jen otravovat kluky a zbytečně. Zavolám tátovi, aby pro mě přijel. Nechci být na obtíž. Jediné, co jsem vždycky chtěl bylo, aby mě někdo miloval. A vždycky, když už se zdálo, že je všechno v pohodě, se něco pokazilo. Vždycky.

Už se chystám vstát z postele, ale nejednou mi zavibruje mobil a já po něm bez váhání sáhnu. Po tvářích mi sklouzne další várka slz, když na mém displeji neuvidím Liamovi jméno...jen neznámé číslo, které mi ani trochu není povědomé. I přes to, ale zprávu rozkliknu. A jsem za to rád...

Unknown: Ahoj Ni. Tady Liam. Omlouvám se lásko že jsem ti neodpovídal a že jsme si poslední dobou moc nepsali ale Dan mi napíchl telefon a tak mě a Paula napadl plán. Donutíme ho si myslet že už spolu nejsme a potom za ním přijdu že ho chci zpátky a s Paulem se postaráme o to aby nás už nechal na pokoji. Dneska jsem si koupil nový mobil ze kterého si spolu můžeme psát a volat. Lásko přísahám ti že jsem si s tebou nepsal jen kvůli tomu plánu. S nikým jiným nejsem. Neustále myslím na vás. Na to jak se máte, jestli na mě myslíte, jestli nemáte hlad, jestli se o vás kluci dobře starají. Miluju tě. Miluju tebe i Liama. Jste moje zlatíčka a už se nemůžu dočkat až spolu znovu budeme. Hlavně od kluků neodjížděj protože by mohl Dan zjistit kde jsi. Slibuju že všechno bude v pořádku. A že budeme zase všichni spolu a šťastní.

Po přečtení téhle dlouhé zprávy jsem měl pocit že každou chvíli zkolabuju. On mě chtěl přinutit, abych byl zoufalý a chtěl ho opustit? Má plán jak nás zbavit Dana? Miluje mě?

Niall: Miluju tě

To bylo jediné, co jsem v tu chvíli dokázal napsat. Byl jsem tak neskutečně šťastný, že mě neopouští a že vyhlídky na krásnou budoucnost se mi třeba vyplní.

Liam: A já vás. Neskutečně moc

Liam: Odpustíš mi že jsem ti to neřekl?

Liam: Bylo potřeba aby ty zprávy byli opravdu věruhodný

Niall: Samozřejmě že ti to odpouštím

Niall: Jen už mi to prosím nikdy nedělej

Niall: Hrozně jsem se bál a bolelo mě pomyšlení že už nás nechceš

Liam: To se nikdy nestane lásko

Liam: Vždycky pro mě budete nejdůležitější na světě

Liam: A to s tím Liamem...opravdu až tak moc kope?

Niall: Ty jsi pro nás taky to nejdůležitější

Niall: Jo...jak říkal doktor naše zlatíčko už vnímá okolní zvuky nějakou dobu a tak byl zvyklý na tvůj hlas a doteky. Je neklidný z toho že neslyší svého tatínka

Liam: Bože to je tak neskutečné utrpení být od vás ale nemůžu za vámi přijet

Liam: Dan nesmí zjistit kde jste

Niall: Já to chápu ale to čekání je neskutečný

Niall: Kluci jsou fajn a je mi s nimi hezky ale nikdo mi nenahradí tebe

Niall: Ty jsi ten koho potřebuju u sebe

Liam: Brzo se dočkáme lásko

Liam: Už brzo bude všechno v pořádku

Unknown - Niam |m-preg|Kde žijí příběhy. Začni objevovat