Dzisiaj spałam już nie tam gdzie zwykle, oddałam jej moje łóżko, nie powinnam dawać się tak traktować, kiedyś się odegram, ale na razie po prostu jej ustąpi. Nie miałam już kołdry, więc było mi trochę zimno. Nie zdziwiłabym się gdybym po tym złapała przeziębienie. Jednak gdy obudziłam się to nie na kanapie na dole.. Tylko w pokoju Samuela. Przetarłam oczy by upewnić się że to już nie sen, a rzeczywistość. Musiał mnie tu przenieść, ciekawe czemu i kiedy. Wstałam i zeszłam na dół. Nadal wszyscy spali, po cichu ubrałam się do wyjścia. Wczoraj zdecydowałam że się zmienię, chcę zacząć wszystko od nowa, nie wracać do przeszłości, chcę też ostatecznie pogodzić się z Nicolasem. Wyciągnęłam pieniądze i schowałam je do kieszeni od krótki. Zamknęłam drzwi i słuchając muzyki poszłam na miasto. Jako pierwsze uznałam że zmienię wygląd. Mam bardzo długie włosy, prawie że do kolan, w końcu nie chodziłam do fryzjera tylko związywałam je i nic z nimi nie robiłam. Dobrym pomysłem było by je skrócić i przefarbować. Pamiętam, że gdy byłam mała uwielbiałam ścinać włosy, mimo że cały czas chciałam je mieć długie to i tak ciągle były ścianę, jednak udało mi się je zapuścić, a teraz znowu przyszła kolej na ich skrócenie. Otworzyłam drzwi do salonu i zapytałam czy mnie przyjmą. Zgodzono się ale musiałam trochę poczekać. Usiadłam więc i zaczęłam przeglądać katalogi.. Gdy przyszła moja kolej, zaczęto od umycia mi włosów, trwało to naprawdę długo i było nie lada wyzwaniem przy ich długość. Jednak udało się, zasiadłam na swoim miejscu patrząc w swoje odbicie i starałam się nie mrugać. Włączyłam z moim własnym odbiciem w tej grze jakby w ogóle możliwe było by ktoś przegrał czy wygrał. Jednak nadal kontynuowałam tą moją małą grę. Jednak po jakimś czasie moje oczy zaszkliły się i obraz zaczął mi się rozmazywać, więc kilka razy szybko mrugnęłam aby znowu przywrócić je do poprzedniego stanu. Fryzjer powoli i dokładnie suszył i skracał mi włosy kawałek po kawałku. Popatrzyłam na ziemię i ujrzałam pasmo długich włosów leżących pod moimi stopami, trochę żal mi ich było, w końcu naprawdę długo je zapuszczałam. Udało się, nadałam moim włosom " nowe życie" i poszłam kupić jakieś ubrania, nie mogę przecież całe życie chodzić tylko w tej bluzie. Kupiłam co chciałam i nie spiesząc się wróciłam do Samuela...
CZYTASZ
Dziewczyna bez twarzy #1
Novela Juvenil[ZAKOŃCZONE] Uczucia uleciały jak sny po przebudzeniu...Kim tak naprawdę ona jest? Czy pozwoli komuś dotrzeć do jej uczuć, serca i jej bolesnej przeszłości? Historia cierpiącej nastolatki, a brak uczuć jest jej ochronną tarczą, jednak wiecznie tak ż...