Pov Jeremy
Ik heb best wel zin in om met de jongens in de bos te gaan wandelen en te kloten
WhatsApp groeps app sappige mannen
U: Wie heeft er zin in om naar de bos te gaan
Linkie: ja hoor als er meer gaan
Harmpje: euhh kan wel
Jooooossstttt: kom iets later en Ronald zegt dat tegelijk met mij gaat
Milano: kan niet ben bij brigitte
Doonnnn: het is buiten dus ik ga niet
DuncanDuncan: sorry moet opnemen
Roedie: ik ook sorry
U: ok rond half 1 bij de bos en voor Joost en Ronald app als jullie er zij.
Ik sluit WhatsApp af en ga een video opnemen want ik woon maar een minuut of 3 van de bus van daan.
Pov Lindsey
Jehee school. Nope ik haat het voor al de pauze dan is iedereen druk is vooral me vrienden groep die druk is. Ik kan druk zijn maar ook rustig lig net aan hoe de lessen gaan maar eerst in de stink bus en hopen dat er geen mensen van school er in gaan. Ik zet altijd muziek op in de bus maar vandaag niet want ik ben weer eens me oortjes kwijt en die van me vader niet pakken pakken van me moeder want ze zijn en blijven van me vader ook is er niet meer. Ag ik moet er mee doen maar eerst naar de bus voor dat er meiden er in komen die ik ken.
Bus rit veder
Ik zie al Daan en Damian zitten. Echt hoor die twee kunnen vroeg zijn met mij. "Ja hoor daar hebben we ze ook weer." zegt Damian plachten. Ik steek me tong uit en me middelvinger. Hun weten dat me vader niet meer is maar de rest niet. "heheh dat mag u niet doen mevrouw bierman" zegt me mentoor tegen mij. Soms wil dat er geen mentoors zijn ze zijn zo pokke irritant. "ja ga maar bier drink man" zegt Damian weer Placht. "Rustig we willen dit niet dat Lindsey weer een woedde aan val krijg op je. He Damian." zegt Daan. "ga lekker je vriendin af lebberen." zeg Damian uitdagend. "Je gaat er aan." zeg ik geïrriteerd. Altijd dat gezeur over dat ik en Daan hebben. Ik haat als iemand met mij bemoeit. "zullen we straks naar de bos gaan om half 1?" stelt Daan voor. Damian en ik stemmen in. De jongens komen altijd na school bij elkaar om iets te doen. Ik moet altijd naar huis omdat ik bang ben dat ik wordt geslagen want ik mag nooit met jongens hangen van me moeder. Niemand weet dat ik thuis wordt mishandeld als ik met een jongen ben.
Half 1
Ik ren achter de Jongens aan. Hun hebben best wel een hoog tempo maar ik kan het gemakkelijk bij houden. Bij het bos zie ik dat de jongens moeilijk kijken. Lig het aan mij of willen de jongens niet dat ik er ben. "Wat is er boys?" vraag ik onzeker. Ik hoor ze fluisteren behalve Daan want hij weet dat ik fluisteren haat als ik iets vraag en dan geen antwoord op me geven.
Pov Harm
Jehee in het bos. Nope ik heb eigenlijk geen zin om in de bos te zijn maar met me vrienden gingen dus ik ook. Het is al wat gezellig. We zitten met elkaar te kloten. We vind het alleen grappig maar het valt me op dat Pascal niks heb gezegd in de groeps app of nou wel of niet kom. Ag ja. "KOM WE GAAN WEDSTRIJD BOOM KLIMMEN!" roept Jeremy naar Link en mij. "okay. Welke boom?" vraag ik aan Jeremy. Hij maak een gebaar om me te lopen dus dat doen we ook.
hey ik meld belangrijke informatie hier onder. de verhalen met dikgedrukte letters. Ik doe me eigen naam want ik wil anderen mensen niet mee belasten wat ik in deze verhaal doe. En van de vrienden in dit verhaal zo heten me vrienden op school dus. Ik kan spellingsfouten maken want ik heb dyslexie. ik vind meiden aardig maar in dit verhaal heb ik het zo gedaan dat ik meiden haat want ik heb niet veel vriendinnen en vrienden heb ik er meer van. Dus ja. Ik haat me moeder niet echt en me vader is niet dood. sorry voor de mensen die ik pijn mee doet
love you<3
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...