Pov Bas
We lopen richting een meer. Ik ken de meer uit duizenden want ik woon hier al 2 jaar en ik ben wel elke maand wel 2x geweest. We lopen langs het meer heen. Een soort rondje. We zien Lindsey zien niet maar wat me wel opvald dat er schoenen liggen aan de kant. Zou zm gedaan hebben. "Wat ligt daar?" vraag Link. Link wijs naar iets zwarts in het water. "Weet ik veel. Misschien een zwarte zwaan." "Nee anders zag je pootjes. Wacht er zit een muts op." zeg ik. Ik wil in het water springen maar Ronald houd me tegen. "ben je gek. Met je kleding en al in het water." "Ja. Als daar een mens ligt. Kan het Lindsey zijn. En ik wil me zusje reden." zeg ik. Ik doe alleen me jas uit en zwemt naar het zwarte ding toe. Als ik het omdraai zie ik dat het Lindsey is. Er lopen tranen over me wangen heen. Ik pak Lindsey en zwemt snel terug. Ronald en Link kijken me geschrokken aan. Ik zie dat er een traan loopt over Ronald zijn wang. "We moeten iets doen." zeg ik wanghoopig.
Pov Ronald
Ik zie aan Bas dat hij veel van zijn zusje houd. Nou eigenlijk pleegzusje. Ik vraag me af waarom zei Lindsey dat ze 2 oudere zussen had. "Hey het komt goed dat weet ik." zegt Link om hem gerust te stellen. Ik doe me jas uit en doe hem om Lindsey heen. Bas kijk dankbaar naar me. "Zo ik Jeremy bellen of kunnen we daar naar toe gaan?" "Ik denk dat we eerst een ambulance kunnen bellen en dan de andere. Ronald." zegt Bas. Link pak zijn telefoon om een ambulance te bellen. Bas houd Lindsey tegen hem aan. Hij houdt van haar, dat zie je meteen want die wanghoopigheid. "Het komt goed. Ik weet het." "HET KOMT NIET GOED MET HAAR. ONZE MOEDER DIE DEET ALTIND ANDERS TEGEN HAAR EN DAAROM DEED IK ME. LORENZO WAS HET ERGSTE VAN ONS 3E." zegt Bas. Ik kijk hem vragend aan. "JULLIE KENNEN HAAR NIET. ZE ZEI VAST DAT ZE 2 OUDERE ZUSSEN OMDAT WIJ ALTIJD ZO KATTIG DEDEN." "Rustig Bas. Ik ken haar een beetje. Ja, ik weet niet wat er in het verleden is gegaan maar Lindsey die heeft/had problemen. Ze ging van die problemen weg maar als er mensen op het spel staat ging zij er tegen in en de verwonding op vangen. Jij ben 2 jaar niet in haar leven geweest en weet je niet wat er allemaal is gebeurd. Zij gaf haar leven op voor andere. Ze sprong voor een kogel." "IK WEET DAT ME MOEDER HAAR SLOEG MAAR ZE DEED HET OOK BIJ MIJ EN LORENZO NIET. LORENZO WAS HAAR LIEFINKJE. LINDSEY DIE WAS ANDERS DAN ONS." zegt Bas.
Pov ¿¿
Hahaha. Bas en Ronald hebben soort van Ruzie en Link die is met het noodnummer aan het bellen dat ze snel moeten kom. Lindsey is zo zwak, zo zwak dat ze zelfmoord ging plegen. "Waarom sprong jij er niet tussen?" "IK WAS BANG DAT BIJ MIJ OOK GING GEBEUREN." zeggen Ronald en Bas. Ik zucht even ga naar huis. Huis waar ik me plan kan bedenken. Hahaha ik ben zo slim.
Pov Jeremy
Ik maak me zorgen over Ronald, Link en Jeremy. Ik kijk naar Daan die aa het praten is met een agent. Als ik maar hun toe loop, zijn ze klaar. "Hey, waar haden jullie over?" "Ik ben eerlijk geweest dat ik weet wie de bad boys van Nederland zijn. Dus ik heb me zelf ook gezegd." zegt Daan. Ik kijk hem geschrokken aan. Heeft hij nou zich zelf verraden. "Waarom doe je dat eigenlijk?" "Ik heb foute dingen gedaan en ik wil iets goed doen. Lindsey zou me nooit verraden dus ik deed het maar. Ook al krijg ik ruzies met de jongens maar ik een ding weet ik zeker dat Duncan er niet in gaan." zegt Daan. Ik wou iets zeggen maar we horen een ambulance. We kijken elkaar geschrokken. Ik wordt gebeld door Ronald
R: "We hebben Lindsey maar......"
J: "Maar wat?"
R: "Euhhh."
?: "Ronald zeg het gewoon tegen hem."
R: "Jaha. Is dat jij van haar ons tegen moest houden."
?: "Ow het is mij schuld. Ga toch weg. Je denk echt dat ik niks om me zusje geeft."
L: "Jongens kappen dit los niks op. Ja Lindsey heeft zelfmoord gedaan maar we kunnen haar nog redden."
J: "Wacht wat!"
R: "We vonden Lindsey in het meer."
?: "Eigenlijk vond ik haar."
J: "Boeit me niks wie haar vond maar dat ze nog leefd."
L: "weten we niet maar we moeten. Een van ons gaat naar met haar mee en de andere ga weer terug."
J: "Okay doei en tot zo.
Ik heb opgehangen. "Wacht Lindsey broer is er?" "Dat is Bas die woon al 2 jaar Friesland en Lorenzo die woon gewoon in Breda." zegt Daan. Oww hij weet veel over Lindsey.
Pov Link
De ambulancepersoneel kwamen snel. Ze vroegen of een van ons mee ging. "Is goed dat ik ga?" zeg ik. De andere knikken. "Welke ziekenhuis gaan jullie?" "Vlak in de buurt." zegt een van hun. Ze brengen Lindsey snel naar de ambulance. Ik loop snel achter na. Ik zit achter met een van hun. Hij kijkt goed of er geen erge wondingen zijn. Als hij bij haar buik komt ziet dat er ronde gat zit. "Hoe komt die gat er in?" vraagt hij. "Een gevecht." zeg ik zenuwachtig. Hij knikt. Hij kijkt even haar hartslag na. Het is laag. Als we na 10 minuten zijn wordt Lindsey meteen mee genomen. Waarom moet Lindsey dit doen? Zag ze niet dat Ronald, Jeremy en ik haar wilde helpen? Dacht ze dat ze niet genoeg was? Dacht ze dat ze niemand kon helpen? Met die gedacht loop ik naar binnen. Ik zucht even en dan loop ik naar de balie. "Goede dag kan ik u helpen?" zegt een vrouw achter de balie. "Ja. Weet u waar Lindsey Bierman ligt?" zeg ik vriendelijk. "3e verdieping kamer 345. U mag nog niet naar binnen ze moeten haar eerst goed na kijken." zegt de vrouw vriendelijk. "dankuwel." zeg ik vriendelijk en loop naar de lift. Ik krijg een naar gevoel van want de laaste keer dat ik bij een ziekenhuis was, werdt iemand gedood. Ik loop uit de lift. Ik zucht even en probeer de weg te vinden. Als ik bij kamer 243 ben is er nog 2 kamers veder. Ik ga op een bankje zitten die daar staat.
Ik begon kort en het verhaal ging steeds lager worden in de hoofdstukken 😂 Waarom vind ik dit eigenlijk grappig.
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...