Pov Link (hey hij wordt weer gebuikt)
Als we achter de bomen zij gaat Duncan richt de jongens met bivakmutsen. We kunnen niet zo goed zien wat er gebeurd. Ik zie alleen Duncan die iets met zijn handen doet. "Link jij loopt om, Joost jij gaat een stuk mee en Ronald gaat rechts van me staan" zegt Jeremy. We doen dat. We pakken onze telefoon om met elkaar contact te hebben.
Het gesprek ging zo
Link: L Jeremy: Je Joost: jo Ronald : R
L: "heeft iemand gezien waar de jongens staan en allemaal. Wan ik zie maar 4 en eentje is er dan een weg"
Je: "wooww einstijn."
L: "grappig hoor."
Je: "I know. Ik ben ook grappig."
R: "kunnen we nu gaan op letten."
Je: "nou, euhh. Okay."
Jo: "Dankjewel."
Ik leg me telefoon weg. Ik hou Duncan en de mannen goed in de gaten. Ik zie de jongen die ons dit geeft gemeld. Ik hoor geritsel. Ik kijk om me heen of iemand aan kwam.
R: "euhh, heeft iemand dat geritsel gehoord."
Je: "euhh, nee."
L: "Ik hoorde iets."
Jo: "ik hoorde ook iets."
Je: "serieus. Maken je me express bang."
L: "Nee."
Ik leg me telefoon en let op Duncan en die jongens.
Pov Duncan
Ik ben heel zenieuwachtig want ja, ik heb die jongens nog nooit gezien en ik ben bang dat ze straks Link, Jeremy, Joost en Ronald horen. "Zo Duncan, we hebben je niks voor niks hier heen gehaald. Je weet van de nieuwe lid maar die is even weg. We mogen je vertellen wie we zijn. Maar we moeten je dan wel meenemen." zegt iemand die aan komt gelopen met een groepje mensen. "Woow mag ik dus geen video's maken voor me YouTube account. Anders doe ik niet mee en kunnen jullie stikken in jullie huig." zeg ik als weg wil lopen. "Duncan jij blijft hier want je hebt mee geholpen met onze over vallen en straks hoe je niet te helpen want we hebben iemand anders al. Ja, daarom moest jij hier komen. We wouden niet dat je onze geheim gaat verklappen." zegt een jongen als hij een pistool trekt. " Dylan dit ging we niet doen. Damian zei dat we hem onze namen moest vertellen en niet hem gaan bedrijgen." zegt een jongen als hij die pistool afpakt van Dylan volgens mij. " Bedankt Daan. Nu gaat je vriendinnetje er aan als ze straks is. Ik ga dat echt. Altijd je vriendin berschrem maar als ze in nood is red je haar. Je wilt haar berschrem van ons he. Je wilt niet dat ze slecht wordt en daarom moesten van jouw Duncan pakken" zegt Dylan als hij de pistool naar Daan toe trekt. Ik schrok wel. Hij was de gene die mij later op die dag had gesproken dat hij zijn vriendin moest berschrem en mij die dingen liet doen. Ik voel me kut maar ook weer niet.
Sorry het is een korte deel maar kon niks anders verzinnen.
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...