(6)

84 4 0
                                    

pov Jeremy

De jongen heeft een tas achter gelaat. Zou het de Tas van hem of Lindsey 's zijn. Hij had ook een tas op zijn rug die meer op een jongens tas lijkt dus deze tas is waarschijnlijk van Lindsey zijn. Ik hoor een telefoon af gaan. Mij en Links zijn telefoon niet. Lindsey 's telefoon was het. ik kijk op haar beginscherm. Ik schrok wat voor berichten binnen kwamen. Ik vind het echt zielig voor haar. Ik zie weer een groep jongens langs komen en ik zag de jongen voor op lopen. Ik kijk hem met boze blik aan. Hij playback sorry. Hoe zo sorry vraag ik me zelf af. Ik kijk nieuwsgierig in haar tas. Ik zag dat er een mes met bloed in zit, pleister en verband. De verband pak ik uit de tas en doe hem om Links zijn hoofd. Link beweeg weer en doet zijn ogen. Hij houd zijn ogen open en begin rond te kijken. Hij wijs naar mensen in de verte. Het zijn 3 mannen. Een van de 3 draag een meisje of zo iets. Als ze dichter bij zijn zie ik dat Ronald, Joost en Harm zijn. Ronald draagt het meisje. Als ze bij de boom zijn legt Ronald haar neer en geef een boks aan Link en mij. "Weet iemand hoe dat meisjes heet?" vraag Link. "Ik weet het." Ze kijken me verbaast aan. Ik leg uit dat ik haar telefoon heb gekeken. Ik laat die foto zien die ze liet vallen. "Hey die twee jongens hebben haar geslagen en wij in een gevecht met hun." zegt Joost. ik dacht gevecht. Ik zie dat Ronald bij Lindsey zit. ik wil Lindsey 's arm pakken maar Ronald slaat op me hand. "Waarom wil je haar arm jer?" vraag Ronald.

pov Link

ik vind het allemaal vreemd. Ik zag dat Jeremy Lindsey 's arm wil pakken maar dat mag niet van Ronald. Weet Ronald meer. "Omdat ik wil weten of er sneden op haar arm staan." zegt Jeremy. "Waarom sneden op haar arm?" vraag ik. Jeremy pak een tas die blijkt van haar te zijn. Ik zie dat Jeremy zoekt naar iets. Na een tijdje te zoeken heeft hij het gevonden. Hij een mesje uit wat onder het bloed zit. Ik schrok volgens iedereen ook schrok. Jeremy haald op pleisters en verband uit. "Jeremy je mag kijken van me maar als ze wakker wordt en jouw slaat is het niet mij probleem." zegt Ronald. Jeremy loopt naar haar arm toe en haald voorzichtig de mouw naar boven. Iedereen schrok want er zaten best wel sneden in haar arm. "woww dit had ik niet verwacht." zegt Joost.
Na 5 minuten in stilte zitten
"uno doen?" stelt ik voor als ik een pak uno kaarten zie liggen in de tas van dat meisje en de pak met uno kaarten er uit. Iedereen doet mee. Ronald zit bij Lindsey en hij doet soms zijn hand door Lindsey 's haar heen.

<half uur later>
 
Pov Lindsey

Ik hoor mensen praten maar ik niet we of waar ik ben. Ik wil hier weg. Ik probeer te bewegen. "Ze beweegt." hoor ik iemand roepen. Ik doe me ogen maar doe ze gelijk weer dicht door de vele licht. "Lindsey doe rustig aan." hoor ik iemand zeggen volgens mij Jeremy. Ik doe weer me ogen open en ik zie dat Jeremy, Link, Joost, Harm en Ronald in een kring zitten. Ze spelen uno volgens mij. Ik zie me tas open staan. "shit" mompel ik. Ze kijken me aan. Ik word zenuwachtig. Ik probeer op te staan. Het lukt ook nog. Ik loop naar achter. Ik zie dat Ronald op sta.

Woww wat zou er gebeuren met haar zou ze weg rennen of niet. I don't know. 😝 Eigelijk wel maar ik ga het maar niet verklappen.

Love you<3

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu