Pov Link
We rennen richting het bos. Zo raar dat we rennen naar een kant waar we niet weten of de goede kant is. Ik zucht even. Als we door de bos/rennen zien we Ronald staan. Hij kijkt om zich heen. "Ronald!" roept Jeremy. Hij loopt naar ons toe. Als hij bijna is, rent een meisje tegen hem op. Het meisje valt en Ronald niet. Als ik dichter bij kom zie ik dat het Lindsey is. "Wft wat doen jullie hier?" "Wij waren op zoek naar je." zeg ik. Ik weet dat ze haat als iemand zegt dat opzoek naar haar is. "Kom nou maar overreint." zegt Ronald plagen. Hij steek zijn hand uit. "Ik kan dit ook zelf hoor." zegt ze een beetje kattig. Als ze op sta ziet ze ook Daan dat hij er ook is en die man. Ze loopt naar die man. "Waarom heb je niet op tijd tussen gesprongen? Waarom deed jij mee met me pleegmoeder? Waarom ben zo afwisselend?" zegt Lindsey op een boze toon. Daan loopt naar haar toe en probeer wat afstand tussen die twee te maken. "LINDSEY!" hoor ik iemand schreeuwen/roepen. Lindsey kijk verschrikt op. "fuck" mompelt ze. "Ga jullie. Als het nog kan ik wil niet dat jullie iets wordt aan gedaan." "Lindsey nee! Ik ga nu niet weg. Je moet niet steeds iemand berschrem als je weet dat je niet alleen aan kan doe het dan ook niet." zeg ik. Ik zie dat ze geïrriteerd kijkt.
Pov Lindsey
Ik kijk Link geïrriteerd aan want hij is nu heel eigenwijs aan het doen. "Ik vind dat Link gelijk heeft." "Me to" zeggen Jeremy en Ronald. Ik zucht even. "Lindsey ik ben er vaak met je eens maar dit keer niet." zegt Daan. Ik zie dat me pleeg moeder dichter bij komt. "Okay, goed maar als er iets met jullie gebeurt kan ik mezelf niet vergeven." zeg ik. Als me pleeg moeder een met of 3 staat. "Lindsey ik heb je zo vaak gezegd niet bij jongens staan. Je doet het steeds weer. Ik ben diep en diep teleurgesteld in je." zegt me pleegmoeder. Ik doe een stap dichter bij. "Waar bemoei je mee. Ik ben niet eens je eigen dochter. Ik heb keuzes gemaakt voor jou. Ik heb/had mensen die me hielpen aan de kant gezet want ik wou dat hun niks over kwam." zeg ik. Als ik nog een stap dichter bij zet, gaat er een hand langs me gezicht. De hand van me oom. "Wft." zeg ik. Ik zie dat Ronald naar mee toe wilt komen maar mijn oom die doet zijn hand uit. Ik wil hem slaan maar hij zag dat aan komen.
Pov Ronald
Ik zie dat Lindsey die man wilt slaan maar de man houd haar tegen en knijpt in haar hand. "Wat moeten we doen?" vraag ik. Ik kijk bezorgd naar de andere. "Hulp is al onderweg." "Wat moeten wij doen?" "Weet ik veel." zegt de man en ik. Ik zucht. Ik kijk weer naar Lindsey. De angst die ze altijd al bij zich. Was ze hier voor bang? Als ik even weg kijk zie ik dat Daan angstig kijkt. Ik loop naar hem toe. "Het komt goed met haar dat weet ik zeker." zeg ik om hem gerust te stelen. Het geef hem wat rust maar het duurt niet lang want de pleegmoeder haalt een pistool naar haar toe. "Wat zijn je laaste woorden Lindsey." zegt de pleegmoeder. "Ik heb geen laaste woorden." zegt Lindsey. Ze trapt omhoog om die pistool uit de handen schoppen. De pistool vliegt in de lucht. Lindsey reukt zich los van de man. De man valt op de grond. Lindsey springt in de lucht om de pistool te pakken. Het lukt haar ook nog. De pleegmoeder komt naar haar toe en probeert de pistool te pakken. Er gaan paar Schotten rond. Volgens een vlak bij mij en 3 andere vlak bij Lindsey. Als Lindsey soort van het gevecht gewonnen hebt. Is Lindsey nog meer in angste. Ik loop richting Lindsey toe. Ze houd de pistool voor zich. "Zet geen stap dichter bij." zegt ze. Jeremy houd me tegen wat waarschijnlijk zag hij dat ik niet wilde luisteren. "Laat mij. Ik wil dit niet en ik wordt gek. Ik wil niet dat jullie meer van deze dingen laten zien dus ik ga." zegt Lindsey. Ze rent weg. Jeremy laat me naar een paar minuten los. "Ik moet achter haar aan." zeg ik.
Pov Link
"Ik ga met je mee." zeg ik. Ik zie dat Jeremy moeilijk kijkt. "Jeremy, de ene man en ik wachten wel op jullie hier." "Thx Daan." zeg ik. Ronald en ik rennen achter Lindsey aan. Als we al 10 minuten achter na aan het rennen zijn zie ik de pistool liggen. "Ronald ze heeft de pistool gedropt. Moeten de pistool meenemen?" zeg ik. Ik krijg geen antwoord dus ik neem hem niet mee. Ik zucht even en daarna ren ik veder. Ik zie dat Ronald tegen door een man. Als ik aan komt stelt hij zich nettjes voor. "Ik laat jullie niet door gaan want dat mag niet van me zusje." "Wacht is Lindsey jou zusje?" "Ja, hoe zo?" "Er is een kans dat zm kan gaan doen dus als je iets over hebt voor je pl zusje." "Een pleegzusje? Wil dat van maken. Als dat wou gaan maken dan ben je gek." "Nee ik versprak me. Ik ga achter haar aan. Hoe dan ook. Of ze het wilt of niet." zeg ik. Ik loop langs hem heen. Ronald doet het zelfde. "Wacht ik ga mee. Ik wil me zusje niet in de steek laten." zegt Bas.
Lekker spannend 😜
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...