Pov Lindsey
Waarom doet die jongen zo aardig tegen me en die 2 meiden. Ik haat me leven. "Sarah en Quinty ga maar naar jullie kamer voor dat jullie straf krijgen." zegt die jongen. Ik kijk even op maar dan weer naar beneden. "Was jij gisteren ook al hier?" vraagt hij. Ik knik zachtjes. Ik vertrouw hem niet en ik ben bang dat hij het zelfde doet, wat me nepvrienden deed. "Hey, ben Quinn." zegt hij. Ik kijk wat langer op. "Vertrouw je me niet?" zegt hij. Ik slik even. "Ik had foute vrienden. Ik had alleen jongens vrienden want meiden hebben me genoeg aan gedaan. Ik vertrouw niemand meer. Zelfs niet me broers." "Wacht heb jij broers en je ging met jongens om?" "Ja. Van mij pleegmoeder mocht ik niet met ze om gaan. Ik had 2 kleine broertjes en ik ging veel met hun om alleen die vrouw is getikt en wou zelf haar eigen kinderen slaan omdat die te veel met me om gingen. Ik berschrem hun." "Wow die vrouw is getikt. Heb je nog meer pleegbroers of nog een echte broer?" vraagt hij. Moet ik hem vertellen over Link of niet. "Ik heb nog 2 oudere pleegbroers en 1 broer die gisteren ook was." "Wacht je zeg niet dat een YouTuber je broer is." "Het is wel zo. Link is me broer." zeg ik. Ik zie zijn gezicht verraden. "Alsjeblieft zeg het nog tegen niemand." "Beloof ik." zegt Quinn.
Pov Quinn
Ze vertrouwd me waarschijnlijk. Ik ben daar wel blij mee. Ik ga naast haar zitten. "Wie is je kamer genoot?" vraag ik. "Tara. Ik haat me leven. Waarom moet ik ben iemand die me haat. Iedereen haat me!" "Niet iedereen haat je. Ik haat je niet. Volgens mij Quinty en Sarah ook niet. En je broers ook." "Nou de ken je me oudste broer niet en die lijkt op zijn moeder. Ik heb Link 14 jaar niet gezien en de 2 oudste pleegbroers kunnen echt niet aardig zijn ookal heeft Bas me soort van gered van de dood dus." zegt Lindsey. Ze heeft het echt gedaan. Ik laat haar vanavond sowieso niet bij Tara slapen want Tara gaat haar sowieso weer haar slaan. "Je kan een nacht op de anderen kamer slapen. Dan moet je wel nu of morgen je kleding halen." "Ik doe wel nu." zegt Lindsey. We lopen naar de kamer van Lindsey. Als ze bij de deur is twijfel ze. "Ik ben er dus ze gaat je niks aan doen." zeg ik om haar gerust te stellen. Ze doet open en gaat snel naar haar kamer. Ik loop rustig achter haar. "Dat mens gaat er aan!" hoor ik Lindsey zeggen. Ze klonk boos. Ik loop snel naar haar toe. Ze stond in de deur opening van Tara. Ik pak haar arm en breng haar naar haar kamer. "LAAT ME GAAN!" zegt Lindsey. Ze wordt wild. Ik kan haar wel gelukkig tegen houden. "Wat is er gebeurd Lindsey?" vraag ik als ze rustig is geworden. Ze wijst waar een telefoon ligt en bladeren. Ik loop er naar toe en ziet dat de telefoon nog heel is maar de bladeren zaten scheuren in. Ik kijk er tussen de bladeren en ziet dat er mooie tekeningen zijn maar ook wat duister. "Dat mens heb tussen me spullen gezeten." zegt Lindsey als ze naar de spullen loopt. Ze pak haar telefoon. Ik zie dat Ronald 2x heeft gebeld. "Ik heb geen zin in Ronald nu." zegt Lindsey en loop de kamer uit. Ik loop achter haar aan. Ik haal haar in op de trap.
Pov Ronald
Ik loop als een zenuwbeest door me huis want Lindsey heeft haar telefoon niet opgenomen. "Ronald ga slapen man. Het is verdomme half 1." zegt me broer. Misschien heeft die gelijk. Ik ga naar me bed en probeert te gaan slapen. Als ik net me ogen dicht wil doen gaat me telefoon af. Ik kijk er op. Het is Lindsey. Dat stelt me wel wat maar niet al te veel.
Gesprek ging zo
Lindsey: Hey
Sorry dat ik niet had opgenomen. Me telefoon lag op me kamer en ik wou hard gaan lopen en er kwam iets tussen😶U: Wat kwam er tussen?
Lindsey: Dat ik me leven haat
U: Je bent nog niet van die gedachte af. In elk geval, ik geef om, Link en Jeremy ook.
Lindsey: idd. Ik haat gewoon me leven. Ik wordt de hele tijd geslagen. Mensen reden me dan maar die gaan ook een keer uit me leven.
U: Wacht sloeg iemand jou vandaag?
Ik schrok. Ik zie dat Lindsey snel van wahtsapp af ga.
U: Lindsey?
Je gaat nu niet zwijgen.
Ze alsjeblieft dat je zelf niks aan doet.
Lindsey!Lindsey: Sorry maar ik moet gaan. Me kamer genoot zeg dat ik van me telefoon af moet doeeeei👋
U: Okay doeei👋
Dit liegt ze waarschijnlijk maar ag ja. Ik doe me ogen dicht en val snel in slaap.
pov Lindsey
grr ik kan weer niet slapen. Ik lieg tegen Ronald omdat hij geen zorgen moet maken maar ik haat me leven echt daar lieg ik niet over. "Lindsey gaan nou slapen. morgen moet je vroeg op want we gaan eerst gymmen en we gingen naar een park om daar te sporten en het wordt warm dus." "Ik ga geen korte shirt aan doen. als jij dat maar even weet." zeg ik en doe me licht uit. Ik kan niet echt in slaap vallen want na een 1 uur val ik slaap.
~volgende ochtend~
Ik schrik wakker door dat ik wat water over me heen krijg. "Niet grappig hoor!" probeer ik nep boos te reagereen. "Je lach er wel om. Ow we hebben 2 uur uitval dus je kan rustig aan doen." zegt Quinn. ik stap me bed uit en kleed me om. Ik poets me tanden en kam me haren en doe het in een staart. Als ik klaar ben loop ik naar me echte kamer. "Op rotte loser." hoor ik Tara zeggen. Ik loop naar binnen en negeer haar. "Ik hoorde dat je vriendjes morgen komen." "Niet dat ik weet." "De bad boys van Nederland. Er komen 3 want de ander 2 zijn echt erig. Je hoord bij ze. Kijk hoe je tekent alleen Duister. Jij bent net als zij. Slecht." "2 zijn slecht. De andere 3 niet. Ja ik ken ze maar ik vertrouw ze niet." "Je geef het toe dat je die jongens kent. Ha ik had wel iets beters verwacht." "Hou je mond." zeg ik. Ik loop naar me kamer om me spullen neer te leggen.
Zucht me kamer bij me moeder moet eigenlijk netjes houden. Een ding wat ik niet kan me kamer netjes houden en vooral me kledingkast 😅
Omg ik ga vandaag Milan ontmoeten. De foto komt bij 49 deel. Wat ik loop wat vooruit
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...