(19)

50 2 0
                                    

Als ze wat rustiger wordt probeert ze op haar armen te leunen maar lukt niet echt. Ze begint weer te huilen

Pov Lindsey

Ik voel me zo zwak. Ik lig in een kamer die ik niet herken en ik ben bij een YouTuber thuis. Link zie dat ik weer begin te huilen. "Rustig maar. Rustig." zegt hij om mij gerust te stellen. Als ik recht op weer zit ga ik met me rug tegen de muur zitten. Het deed wel pijn aan me linker been maar daar geef ik niks om. "Ik ga wat eten en drinken voor je halen." zegt Link. Ik kijk om me heen. Wat gaat me moeder er van vinden als ze achter komt. Ze gaat me zeker slaan. Ik laat een traan vallen. Ik kijk naar het gat in me trui. Het zit onder het bloed. Als ik kijk naar de wond komt er nog steeds wat bloed uit. Als Link terug kom heeft hij ook wat verband meegenomen. "Hier voor de wondt. Echt knap dat je Joost heb weg geduwd en de kogel op nam." zegt hij. De kogel zit nog in me lichaam. Ik heb best langen nagels dus ik kan hem proberen om de uit te halen. "ik ga tegen de andere zeggen dat je wakker ben." zegt hij. Link loop de deur uit.
Ik probeer de kogel er uit te krijgen. Het lukt me wel maar gaat moeilijk. Ik  pak snel het verband. Ik kijk wat voor eten soort eten het is want ik eet 's middags altijd fruit en ik vind dat altijd lekker plus ik kreeg niks anders mee van me moeder. Mij broertjes kregen altijd snoep en lekker dingen maar ik niet. Ik heb spijt dat gisteren naar het bos ging want nu zijn me broertjes bij me moeder alleen. Ik wil uit bed gaan maar als ik sta val ik door me benen.

Pov Link

Ik loop de kamer uit waar Lindsey zit. Ik loop richting Jeremy en Ronald. Voor dat ik ik de deur open doet hoor ik een bonk. Het kwam van beneden af. Ik ren naar de kamer waar Lindsey zit. Als ik de deur open zie ik haar op de grond zitten. Als ik haar wil gaan op tillen zie ik dat ze huilt. "Wat is er? Als je het wil vertellen vertel het me dan." zegt ik. Ik zie dat ze me aan kijkt. Ik geef haar een knuffel. "Link, had nooit met me nep vrienden naar het bos moeten gaan. Nu heb ik me broertjes achter gelaten bij me moeder." zegt ze huilend. "Rustig maar. Je broertjes worden goed verzorgd. Denk ik. Je moet echt niet alles op je zelf neer leggen. Je moeder had gewoon meer vrijheid moeten geven." zeg ik. Ze kijk me aan van je weet niet hoe het zit. Ik sta weer op en steek een hand uit om haar te helpen. Ze pak me hand en ik trek haar overreint. Ze gaf me een knuffel. Ik schrok maar doet al snel me armen om haar heen. Als ze los laat gaat ze op het bed zitten en doet een beweging dat ik naast haar mocht zitten. Ik ga naast haar zitten.

Pov Ronald

Jeremy en ik ga video opnemen over hoe goed we nou de andere kennen. Eentje voor jer zijn kanaal en eentje voor mij kanaal. Als we klaar zijn voor de video van Jeremy horen we bonk. Ik wil naar beneden lopen maar Jeremy houd me tegen. "Link is daar dus het komt goed. Okay?" zegt hij. We gaan nu een video voor mij kanaal maken.

~we skippen lekker het video gedeelte~

Als we naar beneden lopen zien we Link nergens. "LINK WAAR BEN JE?" schreeuw ik. "BOVEN BIJ LINDSEY." schreeuwt hij terug. Jer en ik lopen naar boven. We zien dat Lindsey wakkers en tegen Link aan leunt. Ik vind het wel cute. "Zo fixtijger." zegt Jeremy Placht. Link steek zijn middelvinger op en ik en Lindsey moeten lachen. Jeremy en Link schiet daar door ook in de lach.

Zo dat was weer een deel. Ik heb best veel deze week geupload en getypt. Alleen morge kan ik veel typen en daarna gewoon weer me oude riedel. Ik vind het sad voor jullie😂❤️

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu