(51)

37 2 0
                                    

Pov Sarah

Ik ben klaar met eten. "Quinn gooi even de sleutel van je kamer want dan kan ik er in." zeg ik. Quinn gooit zijn sleutel. "Doe wel open als ik op de  deur bonk." Jaa." ik zucht even en ren naar boven. Kamer 245, 246, 247 en daar is kamer 248. Ik klop eerst. Geen reactie. Ik doe zachtjes de deur open. Ik loop rond. Als ik bij de slaapkamer komt doe ik zachtjes want ik hoor iemand. "Link je zei dat me pleegmoeder in de gevangenis zat en nu zeg je dat ze vrij is gekomen. Ik kan niet zomaar uit de instudut gaan." het blijf even stil. "Link je hoef me niet te berschremen. Je brengt je zelf in gevaar en ik wil niet dat ze jou iets aan doet. Ik kan dat me zelf nooit vergeven. Toen Dylan richting Joost schoot, sprong ik er voor omdat ik jullie nooit wil aan doen." ik hoor dat Lindsey verdrietig is. Ik vind het zielig voor haar. Ik loop zachtjes naar binnen. Ik zie dat ze schrikt. Ik doe me vinger op me mond van dat ze niet moet gaan zeggen.

Pov Quinn

"Daan wat is er gebeurd voor dat Lindsey het heeft gedaan?" vraag ik weer. Joey geef me een stoot. "Wat? Ik mag toch vragen. Of moet ik het aan Lindsey vragen?" "Vraag het niet aan haar. Je hebt het gezien hoe Lindsey boos werdt op Tara." zegt Niels. Ik zucht. Het blijf even stil. "Weet iemand leuke roddels?" vraagt Quinty. "Ik weet er een. Waarschijnlijk is het nep want het is nog wel best heftig." "Zeg nouuuu!" zegt Quinty hieper. Ze zit echt te stuiteren wachten totdat Lisa antwoord geeft. "Okay. Het blijkt dat de agenten niet alleen voor die drie nieuwe jongens maar ook Lindsey. Het schijt dat haar moeder haar mishandeld en daarom hier zit." zegt Lisa. Ik spuug water uit. Ik hoor dat een paar mensen lachen. "Daan ik wil je onder 4 ogen spreken!" zeg ik half boos. Daan knikt en loopt met me mee. "Is het de pleegmoeder van Lindsey die haar mishandeld." "Ik weet het niet maar 2 jaar mocht Lindsey niet met me omgaan en de anderen vrienden." "Was de pleegmoeder er bij de eerste poging tot zelfmoord?" "Ze was er niet echt bij. Niemand was er bij maar het heftige gevecht die op het nieuws was daar heeft de pleegmoeder mee te maken." "Wat heeft die mens gedaan?" "Je klinkt net als Lindsey als ze boos is." "I know. Vertel het nou maar." "Lindsey wou ons beschremen en met ons bedoel ik. Ronald, Link, ik en een agent. Lindsey deed wat stappen naar voren en toen werdt ze vast gepakt en bedrijgt met een pistool. Lindsey had zich los gerukt en de pistool afgepakt. Alleen toen waren er 4 schoten. 1 vlak bij mij en Ronald. De andere 3 waren bij Lindsey. Ze had soort van het gevecht gewonnen maar ze was bang en liep weg daarna weet ik het niet wat er is gebeurd maar ik weet wel dat ik mezelf en me vrienden hebben vaderen. Ik was trouwens een van de bad leden van bad boys van Nederland." zegt Daan. Ik schrik van het verhaal wat er voor is gebeurde en dat Daan. "Ik doe je niks." zegt Daan.

Pov Lindsey

Gesprek is nog bezig en Sarah is er nog

Link: "Ik wel je beschremen en niet kwijt."

Lind: "Jij kent die vrouw niet. Ik wel. Ik wil alleen dat ze  jou niks aan doen."

Link: "Ik snap je maar je moet ook hulp accepteren en geloven in de anderen mensen."

Lind: "Ik heb dat gedaan. Weet je nog in het ziekenhuis waar me oom was. Hij sloeg me en zei dat ik nooit geboren moeten zijn. Toen werdt als zwart. Ik kon niet goed lopen maar door dat ik me pijn negeert heb ik jou wel gered en ik wil niet dat het weer gebeurt. Ik ga doei."

Voor dat Link iets kon zeggen heb ik opgehangen. Ik kijk Sarah aan. "We vertrouwen je niet als je alleen bent." "WAAROM MAKEN MENSEN ZICH ZORGEN OM ME ALS IK EENS HUN NIET GOED KEN." "Ik ken je niet goed maar je moet je..." veder kwam Sarah ook niet want er wordt op de deur gebonk. "OP BONKEN!" zeg ik boos. "Rustig nou maar Lindsey. Het is maar Quinn." zegt Sarah en loopt weg. Even later komt Quinn de kamer in gelopen met een bord eten. "Voor jou." zegt hij. Ik beweeg me ogen. Ik krijg veel appjes binnen. 300 van me oude klas. Ze zijn bezorgd om mij en de jongens. Ik ben ook in een groeps app gegooid en daar zijn al 100. In een andere groeps app van me nep vrienden ben ik er uit gegaan. Ik ga eerst naar de klasse chat.

Klasse chat

U: Met Dennie, Rick en Daan gaat het allemaal goed. Damian en Dylan zitten in de gevangenis. Geen vragen stellen er over alsjeblieft. Met mij gaat er iets minder maar dat maakt niks uit.

Nathalia😈: Hoe zo gaat het minder met jou?

Marlou🤡: Misschien omdat er 2 van haar beste vrienden in de gevangenis zit.

U: Nee kut. Die jongens kunnen echt dood gaan.

Mentoor: Lindsey doe normaal. We gaan niet schelden.

U: Echt hoor. Ik word alleen aan gesproken als ik iets verkeerd doet. Je bent net als me pleegmoeder. Geen vragen stellen daar over. I am out.

Nathalia😈: Mensen bel de krant want Lindsey typt Engels.

Marlou🤡: Omg kan dat?

Dennie🤖: nee dat kan niet en sind wanneer gaat Lindsey tegen een docent te keer.

Rick: Nu natuurlijk

U: domme kutte

Rick🤖: Sind wanneer ben je geadopteerd?

U heeft de groeps chat verlaten

"Waarom snappen mensen dat iemand zeg dat je geen vragen over wilt en dat ze toch doen ze dat." zeg ik als ik even op me bed sla. "Omdat mensen dat niet snappen." zegt Quinn. We schieten alle twee in de lach. Ik ga naar die anderen random groeps app. Ik zie dat Link me toegevoegd heeft.

Onb1: Link wie is dat?

Link🐈: zie je zo wel als die gene ook gezien

Onb2: Jemig Link waarom doe je dit ons aan en dat mensen

Link🐈: omdat ik Link ben en niemand weet wie die gene is behalve Ronald

Onb1: Jemig. Ik ga wel een video opnemen

Ronald📷: Hahah ik hoop voor jullie dat die gene snel reageert.

Het gesprek ging zo ook veder

Onb3: Omg de gene heeft het gelezen

Onb1: dat duurde wel lang

U: Omdat ik misschien school hebt en argesief kan zijn

Link🐈: Heb ik gemerkt 😅

U: Ow ja😅  sorry voor dat. Ik haat me leven

Onb4: Why🤨

Ronald📷: lang verhaal

Link🐈:  raad nou wie dat is.

U: Duurt te lang. Sta hier al een tijdje hier al een tijdje.

Onb1: zo ramdom

U: wat laat mij een keer raar doen.

Toch vandaag een upload omdat ik ziek ben door dat ik een lichte hersenschudding hebt en misselijk werdt. Kan me week nog slechter.

Het volgende deel gaat het gesprek veder

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu