Pov Harm (voor dat hij bij de andere zijn)
Het meisje rent weg. Ik wil achter na gaan rennen maar wordt vast gepakt door Damian. "Laat mij los." zeg ik. Maar hij sta op en begin met mij te vechten. Als ik hem paar keer goed heb geslagen komt er een jonge. "Ow dat meisje gaat er zo er aan dam. Maar is deze gast hier." zegt de jonge. Ik schrok en ren weg. Ik zie dat de jonge een pistool in zijn handen heeft. Ik ren harder als ik kan. Ik zie dat die jongens achter me aan komen. Als ik bij het parkje ben zie ik het meisje die weg wil lopen maar ik houd haar tegen en zegt "Je vrienden zijn hier en het is niet goed." Ik probeer haar naar de andere te trekken maar ze blijf staan. "Harm laat haar even tot rust komen. Jij bent net niet geweest en weet niet wat er gebeurt." Zegt Ronald. Ik kijk haar aan en laat haar los. Ze wil uit het parkje lopen maar die jongens houden haar tegen.
Pov Lindsey
Dylan en Damian komen om de hoek gelopen en houden me tegen. Ik denk wat wat Ronald had gezegd. Ik pak Harm en breng hem naar de andere. "Dit moet ik alleen doen. Het is mij schuld dat jullie hier werden betrokken en bijna dood waren. Ik moet dit zelf recht zetten. Hou alstublieft Daan tegen want hij gaat proberen me te helpen wat het kost. Ronald wat je heb gezegd dat ik niet van me problemen niet moet weglopen maar onder me ogen zien dat ga ik nu doen." zeg ik als ik richting Dylan en Damian lopen.
Pov Ronald
Shit wat heb ik gedaan. Ik pak haar hand maar ze maak zichzelf los. Ik kan haar niet tegen houden want Joost houd me tegen." Ronald het is nu handig dat we nu naar haar luisteren. We ons er niet mee bemoeit maar ze wil dit zelf oplossen." zegt Joost. Als ik tot rust ben gekomen zie ik dat Jeremy en die andere jongen aan komen rennen. Ik maak me los van Joost en houd die jonge tegen. "Sorry maar ik moet je tegen houden van haar. Ik wil haar ook helpen maar dat wil ze niet." zeg ik treurig. Ik hou hem niet maar Harm komt me helpen en hou hem vast. Ik zie dat hij het moeilijk heeft. "Dit gaat niet goed komen met die 2 jongens want Lindsey kan nog best wel sterk en door gaan als ze pijn heeft." zegt Jeremy.
Pov Link
Ik kijk toe hoe het gaat met dat meisje en die jongens. Ik kijk niet graag na een gevecht maar nu dat er iemand die altijd moeite heeft om problemen onder ogen te zien vind ik wel knap. Ik zie dat Joost, Duncan, Jeremy en Ronald ook toe kijken maar Ronald kijk moeilijk waarschijnlijk dat hij het meisje wil helpen. Ik loop naar Ronald en leg een hand op zijn schouder. "Het komt wel goed. Ze kan goed vecht dat zie je." zeg ik om hem gerust te stellen. Het stelt hem wel gerust. Ik krijg in eens een flashback
<flashback>
Ik gaf een meeting met Joost. Er waren veel mensen vooral meiden. Echt fangirls. Ze gillen als ze mij zien en een knuffel geven. Een meisje was niet zo. Ze was met 5 jongens. Ik vond het op vallend. Als ze aan de beurt waren stellen ze allemaal netjes voor. Het meisje had wat fanart gemaakt. Eentje van Coco, 2 van mezelf. Ze waren alle twee van me YouTube logo. Ik vroeg om een knuffel en dat wou ze. We gingen op de foto. Als ze weg gingen hoor ik het meisje zeggen tegen de jongens dat ze blij was dat ze dit mocht doen van haar moeder en ook dat ze jammer vind dat ze niet meer met hun mocht om gaan van haar moeder. Ik dacht van waar is haar vader dan. Het vield me op dat het meisje wat littekens had.<einde flashback>
Pov Joost
Ik zie dat Link voor uit staart. Ronald probeert met hem te praten maar dat lukt. Na dat het meisje had gevocht valt ze op de grond. Ze had gewonnen maar wel wat verwondingen op gelopen. Ronald en Jeremy rennen naar haar toe. Harm laat Daan los en Daan rent ook naar haar toe. Harm probeer achter de jongens te rennen maar hun waren al te ver. Ik probeert Link soort van wakker te maken en het lukt. Ik zie dat Link naar het meisje kijken. "Het is dat meisje die op onze meeting was Joost. Zij had al die problemen toen ze bij ons was. Ze snijd al toe zichzelf." zegt Link. "Wow wow wow. Hoe kan je dat herinneren want vanmiddag was dat nog niet en hoe weet je zeker dat ze zichzelf al toen al sneed?" vraag ik. "ja want ze had toe korte mouwen aan in de herfst en ik zag sneden op haar arm. Toen ze weg ging zei ze tegen de jongens waar ze mee was dat ze blij was dat ze dit mocht doen van haar moeder." zet Link. Ik kon iets herinneren maar wel faag. Als Link en ik naar de andere toe lopen zie ik Daan treurig kijk. Hij rent weg.
Lekker weer lang maar niet zo lang als de vorige deel. Ga maar wachten tot de volgende deel die waarschijnlijk vandaag of morgen online komt
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...