(21)

61 2 0
                                    

Pov Lindsey

Ik ben in een donkere ruimt. Ik raak gestress want ik zie Ronald, Link, Jeremy, Joost, Duncan en Harm nergens. "IEMAND WEES HIER. IK HEB JULLIE NODIG. IK BEN BANG. BANG WAT MET JULLIE GEBEURT!" schreeuw ik. In de hoop dat iemand van hun komt. Ik loop veder in de donkere ruimt. Ik zie foto's van mensen die onder het bloed waren. De mensen komen me bekend voor maar ik weet niet waar van. Als ik veder loop zie ik speelgoed liggen. Speelgoed die ik vroeger had. Ze zitten onder het bloed. Ik krijg een naar gevoel van. Als ik veder wil lopen bots ik tegen een man aan. Als ik goed zie is het me vader. Ik wil hem een knuffel geven maar duwt me weg waar door ik val. Ik bots tegen iemand. Het is Harm en hij duwt me weer naar iemand anders. Als ik zo wat ben rond geduwd en iedereen ziet wie het waren. Duncan, Harm, Jeremy, Joost en me kleine broertjes. Ik dacht zo kan je niet zijn. Hun hebben mij geholpen en nu gaan ze doen. Als ik 2 voet stappen hoor ik iemand me roepen. Ik sta snel op en loop op het geluid af. Als ik iemand in de verte zie. Ren op die gene af. Als ik hem knuffel zie ik dat het Link is. Hij duwt tegen de muur. Ronald kom aan gelopen met een mes. Hij wil me steken maar ik bijt in Links zijn arm en een weg. Ik zie mensen op me af komen. Ze ontringen me. Als Ronald dicht bij komt. Pak Duncan en Jeremy me armen en me benen. Ronald steek me.

Ik schrik wakker. Ik ga snel overreint te zitten. Ik zie me telefoon liggen op de kast. Ik pak hem en zie dat het 3 uur 's nachts is. Lekker klaar wakker. Ik denk aan dat ik vandaag naar het ziekenhuis moet van Jeremy en Ronald. Zin in dus not. Ik zie me tas waar me mes in zit samen met verband en pleisters. Ik probeer naar me tas te lopen want met moeite kost. Ik loop terug naar het bed. Ik kijk in de tas. Fijn me mes is weg. Ik wordt gek want ik wil me snijden. Ik loop me kamer uit en ga als eerst naar boven. Ik zie dat het Jeremy's studio is want ik herken de spullen die in staan. Ik zoek in de laatjes, hoeken en gaten om iets schreps te vinden maar ik vind niks. Ik loop terug naar me kamer en kijk hoe me kleding er uit zie. Ik pak snel een andere setje kleding. Ik moet hier suinig mee om gaan. Als ik om gekleed ben loop ik naar beneden. Ik zie Ronald, Link en Jeremy slapen dus ik doe extra zachtjes. Milow wordt wakker en spring tegen me op. "Milow nu niet. Ga naar je mand voor dat je andere wakker maakt." fluister ik maar Milow begin te blaffen. Ik buk naar beneden.

Pov Link

Ik wordt wakker door Milow die blaft. "Milow stil!" zeg ik. Milow stopt en komt van de keuken. Milow spring op mij. Ik wordt moe van die hond. Ik sta op om naar de wc te gaan. Als ik klaar ben op de wc, ga ik even naar boven om te kijken dat Lindsey er nog ligt. Als ik de deur open doe hoor ik ook een deur dicht gaan. Ik negeer het. Als ik naar binnen loop zie ik Lindsey niet liggen. Ik doe snel het ligt aan. De tas waar haar mes en verband in lag ligt op haar bed. Gelukkig heeft Jeremy de mes er uit gehaald. Ze heeft ook een de andere setje kleding aan. Ik ren naar beneden en maak Jeremy en Ronald wakker. "Wat is er Link? Het is 3 uur........... 's nachts." zegt Jeremy slaperig. Ik moest een beetje lachen. "kleed je snel om want we moeten Lindsey zoeken. Ze is weg. Ik weet niet waar maaar we moeten haar vinden." zeg ik een beetje gestress. Ze springen alle twee op. Ik trek me schoenen aan en loop naar de voordeur. Ik doe de deur open om te kijken of ik Lindsey zie lopen. Ik sta op straat te kijken of ik iemand zie lopen.

Pov ¿¿

Ik zie het meisje naar buiten lopen. Ik kan haar makkelijk pakken want ze loop moeilijk met een been maar ik laat aan de badboy's van Nederland over. Hun kennen haar. Eigenlijk hadden ze al 2 dagen geleden haar moeten overhalen en dat niemand van wist maar Damian wou op zijn eigen manier en ik niet. Waarschijnlijk heeft Damian zijn manier gedaan echt een eigenwijze jonge is hij ook. Ik zie dat het meisje de andere richting loop dus richting het bos. Ik wil achter haar aan alleen als ik wil gaan lopen zie ik iemand anders het huis uit lopen. Het is Link. Kut ik ga maar naar huis om na te denken hij ik het meisje van hun weg kunt halen.

Pov Jeremy

Als Ronald en ik om aan het kleden is Link naar buiten gerend. Als ik klaar ben is Ronald ook al buiten. Ik pak en sleutel en loop dan ook naar buiten. Ik doe de deur op slot. "Waar moeten we heen?" vraagt Ronald. Ik zie Link denken. "het bos misschien." zeg ik. Ze knikken en we lopen richting het bos.


En hier mee gaan we deze deel stoppen. 😝 Wie zou de mister mens zijn

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu